به گزارش افکارنیوز به نقل ازشفاف، وضعیت مالی نامناسب آبی پوشان سبب شده تا مسئولان این باشگاه در فکر فرو رفته و وضیت به وجود آمده را غیر قابل تحمل بدانند.

وضعیت مالی بد استقلالی ها در شرایطی بدتر شد که چک یک میلیارد تومانی حامی مالی باشگاه استقلال که قرار است در طول فصل ۹ میلیارد تومان به آبی پوشان کمک کند، طی روزهای اخیر پاس نشد تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم در آستانه شروع لیگ دوازدهم با نگرانی بزرگی مواجه شوند.

این در شرایطی است که وزارت ورزش در فصل جدید تاکنون هیچ کمکی به دوباشگاه سرخابی نداشته است. در این بین رویانیان از هر راهی که قدرتش را داشته پرسپولیس را تقویت کرد و با پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان، آنها را قرمز پوش کرد. در مقابل استقلالی ها نیز خریدهای خوبی در فصل نقل و انتقالات داشتند اما نتوانستند بودجه مناسبی را به تیم تزریق کنند.

از سوی دیگر قرار بود تا فردی که در گذشته هم برای آبی پوشان چند بار دست به جیب شده به کمک استقلال آمده و حتی رقم مبلغ قرارداد نکونام را هم بپردازد. اما شنیده می شود این فرد در قبال کمک مالی به آبی پوشان درخواست حضور در هیئت مدیره باشگاه را هم داشته است.

این در حالی است که چند فصل پیش به دستور مقامات اجرایی کشور حضور افراد پول دار که آن روزها به عابر بانک های این ورزش معروف شده بودند، در هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس ممنوع شده بود.

یک منبع آگاه در گفتگو با شفاف اعلام کرد که مدیر عامل، رئیس هیئت مدیره و سرمربی آبی پوشان طی روزهای آتی به دیدار وزیر ورزش خواهند رفت تا در خصوص وضعیت نامناسب آبی پوشان با وی گفتگو کنند. گفته می شود در صورت عدم توافقات ممکن در خصوص مسائل مالی، حتی ممکن است در این جلسه درباره استعفای این ۳ نفر نیز سخن به میان آید.

بنابراین گزارش در صورتی که جلسه مسئولان باشگاه استقلال با محمد عباسی به نتایج مثبت ختم نشود، احتمال دارد که فتح الله زاده، رسولی نژاد و قلعه نوعی از حضور در جمع آبی پوشان استعفا دهند.