به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سرو ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شکست تیم فوتبال ذوبآهن در نخستین دیدار لیگ برتر برابر فجرسپاسی ضمن بیان مطلب فوق گفت: این شکست یک اتفاق بود، مصدومیت رجبزاده و نیاز به زمان بیشتر برای هماهنگی بین بازیکنانی که از لیگ یک آمدهاند، باعث شد ذوبآهن نتواند عملکرد واقعیاش را در زمین ارائه کند. قطعا زمان میبرد تا بازیکنان خودشان را پیدا کنند.

وی با بیان اینکه فوتبال همین است و نمی‌توان با یک باخت در مورد توانایی‌های یک تیم قضاوت کرد، افزود: اکثر بازیکنان ذوب‌آهن رفته‌اند و ما هم سعی کردیم با بودجه‌ای محدود، تیم خوبی ببنیدم. سوای نتیجه اگر مربی از دفاع و ضد حمله استفاده می‌کرد، نتیجه بهتری را بدست می‌آوردیم اما این تاکتیک سرمربی بود که تیم هجومی کار کند زیرا به فکر پیروزی بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن توانایی تیم فوتبال این باشگاه را بالا دانست و با ابراز امیدواری از اثبات این مسئله از سوی کادر فنی و بازیکنان در بازی آینده مقابل صبای قم، اضافه کرد: درحالیکه مالکیت توپ و میدان بیشتر در اختیار ذوب‌آهن بود اما تمام کننده نداشتیم و نیاز بود یکی دو بازیکن تعویض شوند. البته طی روزهای آینده یک مهاجم صربستانی جذب می‌شود که فکر می‌کنم با حضور این بازیکن بسیاری از مشکلات‌مان برطرف خواهد شد.

وی فجر را هم تیم خوبی ارزیابی کرد و ادامه داد: در هفته‌های نخست لیگ این اتفاقات رخ می‌دهد، کما اینکه دیدید پرسپولیس با این همه بازیکن مطرح، با مکافات به صنعت نفت آبادان گل زد. قطعا ذوب‌آهن امسال هم جزو مدعیان خواهد بود و روز به روز عملکرد بهتری را در مسابقات ارائه می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه قاسم حدادی‌فر به علت باقی‌ماندن زمان خدمت سربازی تا اوایل شهریورماه نمی‌تواند ذوب‌آهن را همراهی کند، در مورد مشکلات ورزشگاه دستغیب شیراز خاطرنشان کرد: نور و چمن ورزشگاه اصلا برای انجام مسابقه مناسب نبود اما این مشکل برای هر دو طرف بود. این بازی تمام شد و باید نفرات تیم در بازی‌های آینده هرچه در توان دارند برای موفقیت تیم به کار ببندند.

وی در مورد ملاقاتش با وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح خانه وزنه‌برداری استان اصفهان تصریح کرد: آقای عباسی، ذوب‌آهن را باشگاهی بازیکن‌ساز عنوان کردند که با پرورش ورزشکاران مطرح در همه رشته‌ها به تیم‌های ملی کمک می‌کنند و بر حمایت از باشگاه تاکید کردند، منتها اعلام کردند دست وزاتخانه ورزش و جوانان بسته است. البته قرار است ایشان با مسئولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت در این خصوص صحبت‌ کنند تا از راه‌های موجود به باشگاه ذوب‌آهن برای حل مشکلات مالی‌اش کمک شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پایان گفت: امروز شنیدم وزیر ورزش فرانسه و رسانه‌های این کشور به جذب ابراهیموویچ توسط باشگاه پاریسن‌ژرمن با رقمی بسیار بالا، در روزهایی که اروپا با بحران مالی دست به گریبان است، اعتراض کردند اما در این مدت پول‌های بسیاری در فوتبال ایران جابه‌جا شد اما کسی این مسائل را جدی نگرفت.

دیدار تیمهای فوتبال فجرسپاسی شیراز و ذوبآهن اصفهان در هفته نخست رقابتهای لیگ برتر که پنجشنبه شب در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار شد، با برتری ۳ بر صفر تیم فجرسپاسی به پایان رسید.