رویانیان اولین پست را از پروین گرفت

فارس: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از حذف پست مدیریت راهبردی و مدیرفنی خبر داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در جلسه اضطراری روز پنجشنبه با برخی مدیران باشگاه ضمن ابلاغ سیاست ها و برنامه های جدید باشگاه، از پایان ماموریت مدیریت راهبری، ادامه فعالیت های کمیته فنی و مذاکره با مانوئل به منظور بستر سازی برای فعالیت های سرمربی تیم با خاطری آسوده خبر داد.

رویانیان خطاب به حاضرین در جلسه گفت: با توجه به اینکه امور مورد نظر با مشاوره های مدیر راهبری باشگاه به مرحله اجرا در آمده، احساس می کنم این ماموریت به پایان رسیده و از این پس ما در باشگاه، کمیته یا مدیر راهبری نداریم، اما اعضای کمیته فنی که اخیرا با صدور احکامی منصوب شده بودند همچنان به فعالیت های خود ادامه خواهند داد و بزرگانی چون رضا وطنخواه، ابراهیم آشتیانی، حمید درخشان و افشین پیروانی به ریاست آقای پروین در کمیته فنی فعالیت خواهند کرد.

وی درباره ماموریت و شرح وظایف کمیته فنی، گفت: از ابتدا هم انتظارات ما به منظور بهره گیری از تجربیات اعضای کمیته فنی مشخص بود و در حال حاضر هم نوع فعالیت های کمیته فنی تغییری نکرده است، اما بد نیست توضیح دهم که کمیته فنی در توسعه و بهبود تیم های فوتبال بزرگسالان و پایه پرسپولیس نظرات و دیدگاه های خود را به مدیر عامل باشگاه انتقال خواهد داد تا از این طریق بتوان به شکلی کاملا سیستماتیک، هدفمند و برنامه ریزی شده در پیشبرد امور تیم های فوتبال باشگاه پرسپولیس، از نظرات این بزرگان و عزیزان استفاده بهینه کرد. جلسه کمیته فنی نیز از این پس با حضور مدیر عامل برگزار می­شود و بنده شخصا در تمامی جلسات حضور خواهم یافت تا از نقطه نظرات کمیته فنی مطلع شده و از این تجربیات در پیشبرد امور تیم های فوتبال باشگاه استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از معاونین خود مبنی بر اینکه مدیر فنی هم برای تیم فوتبال پرسپولیس منصوب خواهد کرد، گفت: فعلا انتصاب فردی به عنوان مدیر فنی برای تیم فوتبال مدنظر ما نیست تا ببینیم در آینده چه پیش می آید.

رویانیان درباره مذاکراتی که طی دو روز گذشته با مانوئل ژوزه داشته است، اظهار داشت: مذاکرات خوبی با مانوئل داشتیم و از ایشان خواستیم دو سال در پرسپولیس بماند تا بتوانیم با ثبات دادن به کادر فنی به اهداف مورد نظر باشگاه که قهرمانی در آسیاست، برسیم. ایشان نیز پذیرفتند و ما انتظارات مدیریت باشگاه از کادر فنی و بازیکنان را به اطلاع آقای مانوئل رساندیم.

وی در ادامه این جلسه، گفت: مانوئل تاکید داشت ممکن است روزهای سختی پیش رو داشته باشیم اما به طور حتم روزهای خوش پرسپولیس بیشتر خواهد بود. او به آینده پرسپولیس امیدوار بود و اظهار امیدواری کرد با گذشت زمان تیم را به هماهنگی آرمانی خواهد رساند.

رویانیان تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا بستر لازم را برای فعالیت های هر چه بهتر و راحت­تر سرمربی تیم فراهم کنیم و به همین منظور نیز نشست هایی در طول هفته خواهیم داشت تا با کادر فنی با کمترین دغدغه و خاطری آسوده به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان این جلسه، گفت: جای هیچ گونه نگرانی نیست. همه چیز سر جای خودش قرار گرفته و ما کاری خواهیم کرد تا پرسپولیس با آرامش و بدون حاشیه یک فصل خاطره انگیز را پشت سر گذارد و در این مسیر تغییرات زیادی که با توجه به نتایج فصل گذشته در ترکیب بازیکنان صورت گرفته و همچنین استفاده از یک گروه جدید در کادر فنی نیاز به کمی زمان داریم. بنده اطمینان دارم مانوئل و شاگردانش در سایه حمایت هواداران مایه سربلندی پرسپولیس بزرگ و طرفداران ملیونی­اش خواهند شد.

در این نشست اضطراری، معاونین و مسئولان کمیته های مختلف باشگاه پرسپولیس درباره فعالیت های خود گزارشاتی را به مدیر عامل باشگاه ارائه کردند و محمد رویانیان نیر برنامه های مورد نظر خود را به آنان اعلام و ابلاغ کرد.

به گزارش فارس، پیش از این علی پروین به عنوان مدیر راهبردی باشگاه پرسپولیس فعالیت میکرد که بدین ترتیب وی دیگر عهدهدار این مسئولیت نخواهد بود. پروین پس از دیدار با فجرسپاسی به شدت از ژوزه انتقاد کرد و رویانیان نیز بدون اینکه نامی از پروین ببرد برخی اظهارات را نپخته خواند و اظهار امیدواری کرد که این صحبتها هدفمند نباشد.