به گزارش افکار نیوز،رسول خوروش با بيان اين مطلب به ايسنا، گفت: از انتشار چنين اخباري در بعضي رسانهها تعجب ميكنم چرا كه سپاهان هيچ مذاكره رسمي و غيررسمي با فرهاد مجيدي نكرده است. بر اساس هدفگذاري كادر فني ما حتي تصميم به اين كار را هم نداريم. از اين اخبار تعجب كردم و شايد به اين خاطر بوده كه بازار براي اين بازيكن داغ شود.

وی با بیان اینکه هیچ وقت به دنبال جذب مجیدی نبودیم، ادامه داد: شاید چندین ماه پیش بود که ظاهرا علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان و فرهاد مجیدی همدیگر را دیده بودند که فقط در حد حرف از اظهار تمایل برای حضور این بازیکن در سپاهان صحبت شده بود که همان موقع هم جدی نبود.

از طرفی مجیدی هم هر روز یک خبر درباره‌اش می‌شنویم، یک روز جدایی قطعی از استقلال و یک روز مذاکره با رسولی‌نژاد و…. در هر حال سپاهان اکنون چهار مهاجم داشته و فعلا نیازی به جذب مهاجم جدید ندارد؛ ضمن اینکه کادر فنی درصدد به خدمت گرفتن یک هافبک یا مدافع وسط بود. حتی مدافع خوبی هم پیدا شد اما کرانچار گفت فعلا دست نگه داریم تا اوضاع تیم و خط دفاعی را بیشتر ارزیابی کنیم.

سرپرست تیم سپاهان درباره آخرین وضعیت برونو سزار نیز به ایسنا گفت: همچنان منتظر پاسخ فیفا هستیم. ما از سزار شکایت کردیم و مدارک لازم را برای بیان علت عدم صدور ITC این بازیکن به فیفا دادیم. ظاهرا طبق قانون اگر ۱۰ روز از پایان مهلت صدور ITC بازیکنی بگذرد اما از نظر فیفا آن بازیکن محق باشد، فیفا به طور مستقیم ITC آن بازیکن را صادر می‌کند. در قبال سزار این اتفاق نیفتاده و با وجود پایان این مهلت ۱۰ روزه برای او اما هیچ ITC از سوی فیفا برایش صادر نشده است.

وي خاطرنشان كرد: ما مدارك كامل و بسيار قوي براي فيفا فرستاديم و در مقابل حاميان سزار دلايلي چون نداشتن مترجم برزيلي در سپاهان يا اينكه با كادر فني تيم النصر راحتتر است و... را مطرح كردند كه نميتواند محكمهپسند باشد.