به گزارش افکار نیوز ،سهراب بختیاریزاده در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت خود تصریح کرد: در حال حاضر زیر نظر فرهاد چیذری به صورت اختصاصی تمرین میکنم تا در صورتی که پیشنهاد مناسبی به دستم برسد از آمادگی دور نباشم. البته از لیگ برتر هیچ پیشنهادی نداشتم. از لیگ دسته یک چند تیم به من پیشنهاد دادند اما نمیخواهم در لیگ دسته اول بازی کنم!

وی افزود: البته هنوز مسائل مالی فصل گذشته‌ام با باشگاه صبا حل نشده است. رفتار باشگاه صبا با من مناسب نبود که البته این مسئله در فوتبال ما طبیعی است. امیدوارم مسئولان فوتبال ما با بازیکنان باتجربه بهتر رفتار کنند.

بختیاری‌زاده یادآور شد: من خودم را برای روزهای بدتر و سخت‌تر از این آماده کرده بودم. وقتی ۳۳ ساله بودم رباط پای راستم پاره شد ولی گفتم اگر حتی پایم قطع شود باز هم بازی می‌کنم! بعد از آن مجددا رباط پای چپم پاره شد اما مجددا توانستم به فوتبال برگردم. همه اینها به خاطر این بود که دنبال پول و شهرت نبودم. حالا هم اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را قبول می‌کنم، در غیر اینصورت از فوتبال خداحافظی می‌کنم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از فضای حاکم بر فوتبال تاکید کرد: متاسفانه در فوتبال ایران چیزهایی می‌بینم و می‌شنوم که دردناک است. خیلی از بازیکنان از مربیان خواهش می‌کنند تا در تیم‌های مطرح بازی کنند و حتی حاضرند برای ماندن در این دو تیم پول هم بدهند!

وی ادامه داد: علاوه بر این ادبیات بازیکنان جوان فاجعه بار است. البته وقتی مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از اولین روز نقل و انتقالات با آن ادبیات با هم صحبت می‌کنند و هر هفته برای هم کری می‌خوانند دیگر نباید از بازیکنان انتظار داشت.

بختیاریزاده درباره احتمال پیوستن به جرگه مربیان هم خاطرنشان کرد: اگر خداحافظیام از فوتبال قطعی شود دو سال از فوتبال دور میشوم تا با حضور در کلاسهای مربیگری و تمرین تیمهای اروپایی به تدریج مدارکم را بگیرم. من میخواهم دینم را به فوتبال ایران با این کار ادا کنم.