به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، اسماعیل حیدرپور در مورد میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت: در حالی که در این فوتبال هزینههای کلان و میلیاردی برای جذب بازیکن از سوی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال صورت میگیرد اما ۲ میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه دورود لرستان هزینه نمیشود. مگر قرار نیست امکانات ورزشی در تمام کشور به طور عادلانه تقسیم شود؟ آیا معنای عدالت این است که برای یک بازیکن ۳ میلیارد تومان پول رضایتنامه داده شود ولی برای زیرساختها هزینهای انجام نشود؟

وی ادامه داد: در برخی استان‌ها مثل سیستان و بلوچستان و ایلام که تیم لیگ دسته اولی هم ندارد ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ساخته شده اما در لرستان برای تکمیل ورزشگاه کمک نمی‌کنند. البته استاندار محترم یک میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه اختصاص داده اما وزارت ورزش هم باید کمک کند.

حیدرپور تصریح کرد: تماشاگران گهر باید ۵۰۰ کیلومتر راه بیایند تا بازی تیم محبوب‌شان را ببینند. گهر مظلوم‌ترین تیم لیگ برتر است. ابتدا به ما اعلام شد در ورزشگاه تختی تهران میزبان پرسپولیس باشید و وقتی برای عقد قرارداد به ورزشگاه تختی رفتیم اعلام کردند شورای تامین با برگزاری بازی در این ورزشگاه مخالف است.

مسئول اجرایی گهر تاکید کرد: پیشنهاد میزبانی در اراک و اهواز را هم دادیم که با آن مخالفت شد. در اراک گفتند شورای تامین مخالفت کرد در حالی که ورزشگاه ۱۵ هزار نفری در آن شهر ساخته شده است. پس این ورزشگاه برای چه ساخته شده است؟ برای اهواز نیز گفتند وقت کم است و نمی‌توانیم بلیت بازیکنان و عوامل برگزاری مسابقه را برای این شهر بگیریم.

حیدرپور با اشاره به قول و قرار مدیرعامل پرسپولیس گفت: انتظار داریم رویانیان به قول خود عمل کند و در بازی برگشت که ورزشگاه شهر دورود آماده میشود پرسپولیس به لرستان بیاید. ما حاضریم دوشنبه شب پیراهن دوم تیم خودمان را بپوشیم تا پرسپولیس در بازی برگشت همانطور که رویانیان قول داده به لرستان بیاید.