مدال برنز تیراندازی بر گردن قهرمان رالی

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا، "ناصر العطیه"، ورزشکار قطری موفق شد مدال برنز رشته تيراندازی به اهداف متحرك مردان را در بازيهاي المپيك لندن از آن خود کند و اولین مدال کشورهای عرب را به خود اختصاص دهد.

این ورزشکار قطری علاوه بر رشته تیراندازی، در رشته اتومبیلرانی نیز قهرمانی های زیادی دارد، به طوری که قهرمان رالی " پاریس داکار " در سال ۲۰۱۱ بوده و سابقه هفت بار قهرمانی در رالی " خاور میانه " را در کارنامه خود دارد.

" ناصر العطیه " که راننده تیم سیتروئن است به خاطر حضور در مسابقات تیراندازی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن قید یکی از مراحل رالی قهرمانی جهان در نیوزیلند را زد.

" علاء الدین ابوالقاسم "، شمشیرباز مسلمان مصری هم شامگاه سه شنبه با وجود شکست در برابر حریف چینی خود، توانست اولین نقره مصر و کشورهای عربی را در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن به دست آورد.

اين شمشير باز مصري با آنکه تا لحظات آخر از حریف چینی خود پیش بود، اما در لحظات پایانی نتیجه را با امتیاز ۱۵ به ۱۳ به حریف خود واگذار کرد تا با کسب مدال نقره اسلحه فلوره مسابقات شمشیربازی مردان، اولین ورزشکار تاریخ مصر، جهان عرب و آفریقا باشد که در این ماده در بازی های المپیک مدال به دست مي آورد.