به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، دیدار خیرخواهانه تیم های ملی فوتسال و هنرمندان ظهر یکشنبه به نفع کودکان بیسرپرست برگزار شد که در این دیدار نفیسه لطیفیان همسر احمد رضا عابدزاه درون دروازه تیم هنرمندان ایستاد.

چه کسی فکرش را می کرد روزی پگاه آهنگرانی و شراره رخام را پا به توپ در یک تیم ببیند. اما حقیقت دارد این بازیگران شناخته شده سینما هم نتوانستند در برابر وسوسه جادویی توپ و دروازه مقاومت کنند و به تیم فوتسال بانوان هنرمند پیوستند. روز گذشته در مجموعه الغدیر اولین بازی تیم فوتسال بانوان هنرمند در مقابل رقیبی قدر انجام شد. آن سوی زمین تیم ملی فوتسال زنان قرار داشتند که البته ناگفته پیداست به قول قدیمی ها زورشون را حسابی شل کرده بودند. این بازی به نفع خیریه «روز سوم» برگزار شد و همه منافع آن به وسیله این خیریه صرف کودکان بدسرپرست خواهد شد.

در بازی روز گذشته علاوه بر پگاه آهنگرانی و شراره رخام چهره هایی چون نفیسه لطیفیان، همسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی، بهناز خیاط بازیکن تیم ملی فوتبال، متین ستوده بازیگر، مریم خدارحمی بازیگر، الهام اصغری شناگر، مهناز محمدی فیلمساز و کارگردان، آزاده اخلاقی عکاس، الهام صفوی زاده گوینده و مجری صداوسیما به کاپیتانی مونا زندحقیقی کارگردان شناخته شده سینما حضور داشتند.

نیلوفر اردلان، کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان مربیگری تیم هنرمندان را در این بازی به عهده داشت. او درباره این تجربه به تماشا گفت: «خیلی تجربه جالب و خوبی است. همه ما قبل از اینکه با بازیگرها و ستاره های سینما از نزدیک آشنا بشویم ممکن است با خودمان فکر کنیم آنها با دیگران فرق دارند یا شاید فکر کنیم به خاطر شهرتشان شاید رفتارشان متفاوت باشد اما وقتی با این بچه ها آشنا شدم باید بگویم واقعا خاکی و بی ادعا هستند و خیلی رفتار صمیمانه و مودبانه و خوبی دارند».

او درباره وضعیت تیم گفت: «خب طبیعی است که کسی که ورزشکار حرفه ای نیست برایش حضور در مسابقات سخت است و ضعف هایی دارد. این بچه ها هم ضعف ها و مشکلاتی در بازی دارند که یک مقدارش را در تمرینات سعی کردیم برطرف کنیم و بقیه اش را هم امیدوارم به مرور زمان در تمرین های بعدی مان بتوانیم رویش کار کنیم. البته بچه های تیم ملی هم طبیعتا با قوا و بنیه واقعی شان در این بازی ظاهر نشدند چون به هر حال این یک بازی دوستانه بوده که بیشتر کمک های خیریه آن مهم است».

این بازی با نتیجه ۸ بر ۶ به نفع تیم ملی فوتسال تمام شد. پیش از این اعلام شده بود چهره هایی مانند مهناز افشار، ویشکا آسایش و مریلا زارعی هم در این بازی خواهند بود که البته روز گذشته در این مسابقه حاضر نشدند.

" منصوره افشار " - نایب رییس باشگاه هنرمندان - در این باره بین دو نیمه بازی به تماشا گفت: «ما با خیلی از دوستان هنرمند تماس گرفته بودیم و این سه نفر صددرصد اعلام آمادگی کردند. هنوز تا این لحظه نمی دانیم چرا نیامده اند».

او در پاسخ به این پرسش که آیا آنها در تمرینات حضور داشتند گفت: «خیر، به علت مشغله زیاد در تمرین ها شرکت نکردند اما گفتند به صورت نمادین برای لحظاتی در زمین بازی خواهند کرد تا انگیزه ای برای جذب تماشاگر بیشتر و دعوت مردم به کمک باشند. البته همان طور که می دانید این دوستان وقتی سر پروژه هستند واقعا زمانشان دست خودشان نیست و ممکن است یک دفعه مجبور شوند برای فیلمبرداری صحنه ای بروند و نمی توانند آن همه آدم را معطل خودشان بگذارند. من فکر می کنم این دوستان احتمالا امروز هم درگیر ضبط بودند هرچند تا این لحظه هیچ کدام هنوز هیچ تماسی نگرفته اند».

نایب رئیس باشگاه هنرمندان همچنین افزود: «یکی دیگر از چهره های که قرار بود در این بازی در کنار تیم، بیرون زمین حضور داشته باشد هدیه تهرانی بود. ایشان گفتند که بازی نمی کنند اما هر کار دیگری از دستشان بر بیاید انجام می دهند. حتی پیشنهاد دادند بیرون زمین بایستند و به تماشاگران چای تعارف کنند اما متاسفانه به علت برنامه سفری که داشتند نتوانستند بیایند».

بین دو نیمه و در حاشیه این بازی مراسم تقدیر از دروازه بان تازه تیم ملی فوتبال زنان و تعدادی از اعضای اجرایی باشگاه به عمل آمد. بازیکنان تیم ملی دوست تازه واردشان را به نشانه شادی بالا و پایین انداختند، حرکتی که به مذاق بازیکنان تیم هنرمندان هم خوش آمد و آنها هم هیجان زده هر کسی را که مورد تشویق قرار می دادند بغل می کردند و بالا و پایین می انداختند و البته بعضی ها مثل شراره رخام هیجان بیشتری داشتند.

اکثر خبرنگاران علاقه داشتند درباره این تجربه جدید با پگاه آهنگرانی صحبت کنند اما او اعلام کرد که تمرین تئاتر دارد و بلافاصله بعد از بازی باشگاه را ترک کرد. این اولین بازی تیم فوتسال هنرمندان بود اما این تیم قصد دارد تمریناتش را در سال جدید با جدیت پیگیری کند و به بازی های خود ادامه بدهد.









نفیسه لطیفیان همسر احمدرضا عابدزاده