به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سی‏امین دوره بازی‏های المپیک روز پنجشنبه با برگزاری رقابت‏های ورزشکاران در رشته‏های مختلف پیگیری خواهد شد. البته کاروان ورزش ایران در این روز با حداقل نماینده رقابت‏های خود را دنبال خواهد کرد. سولماز عباسی تنها نماینده ایران در روز هفتم بازی‏های المپیک است.

این بانوی روئینگ سوار ایران، روز گذشته در گروه اول مرحله یک ‌چهارم نهایی به مصاف حریفان خود رفت که در پایان این رقابت نمایندگان نیوزلند، پاراگوئه، آلمان، مکزیک و استرالیا با ثبت زمان ۸ دقیقه و ۲۷ ثانیه و ۲۸ صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

این روئینگ سوار کشورمان فردا پنجشنبه در مرحله نیمه نهایی گروه C رقابت‏های خود را برای عنوان سیزدهم تا بیست و چهارم ادامه می‏دهد.

سولماز عباسی در حالی به عنوان تنها نماینده ایران در روز هفتم بازی‏های المپیک رقابت‏های خود را دنبال خواهد کرد که همزمان مسابقات جودو این بازی‌ها در بخش سنگین وزن آغاز خواهد شد. جواد محجوب نماینده ایران در این رقابت‎ها بود که در آستانه آغاز بازی‎های المپیک، به دلیل بیماری حاد دستگاه گوارشی حضور در این بازی‎ها منتفی شد.

اگر این اتفاق نمی‌افتاد، محجوب نیز فردا مبارزات خود را دنبال می‌کرد اما در غیاب وی، عباسی تنها نماینده ایران در این روز است. برنامه رقابت وی به شرح زیر است:

پنجشنبه ۱۲ مردادماه - ورزشگاه Eton Dorney
* روئینگ تک نفره سنگین وزن زنان: سولماز عباسی(مرحله نیمه نهایی گروه C)

درچارچوب مسابقات روئینگ بازیهای المپیک، محسن شادی که روز گذشته در گروه چهارم مرحله یک چهارم نهایی و در مصاف با حریفانی از موناکو، جمهوری چک، کوبا، نروژ و دانمارک، با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه و ۷۲ صدم ثانیه در جایگاه ششم قرار گرفت و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند، امروز چهارشنبه در گروه C برای کسب عنوان دوازدهم تا بیست و چهارم به مصاف حریفان خود میرود. بدین ترتیب فردا با برگزاری رقابت عباسی، پرونده روئینگ سواران ایران بسته خواهد شد.