به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مبارزههاي این روز رقابتهای جودو در وزن ۹۰- کیلوگرم مردان و ۷۰- کیلوگرم زنان برگزار شد که در این دو وزن ورزشکاران کرهجنوبی و فرانسه قهرمان شدند.

در وزن ۹۰ - کیلوگرم مردان " سونگ دائه نام " از کره جنوبی قهرمان و " اسلی گونزالس " از کوبا دوم شدند. " ایلیاس ایلیادیس " از یونان و " ماساشی نیشی‌یاما " از ژاپن مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

در وزن ۷۰ - کیلوگرم زنان هم " لوسی دکس " از فرانسه قهرمان شد. " کرستن کیله " از آلمان به عنوان دوم بسنده کرد و " یوری آلویر " از کلمبیا و " ادیس بوش " از هلند به صورت مشترک سوم شدند.

روز(پنج شنبه) رقابت‌ها در اوزان ۱۰۰ - کیلوگرم مردان و ۷۸ - کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد. در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم مردان جواد محجوب، نماینده ایران بود که سه روز پیش از اعزام به لندن به دلیل بیماری حاد گوارشی از شرکت در المپیک بازماند.

در مجموع ۵ وزن برگزار شده رقابت‌های جودوی مردان و زنان، تیم ملی کره‌جنوبی با ۲ مدال طلا و یک برنز در صدر قرار دارد. روسیه که روز قبل صدرنشین بود با همین تعداد مدال در جای دوم قرار گرفت.(روس‌ها به خاطر مقام‌های پنجمی و هفتمی پایین‌تر قرار گرفتند. ژاپن هم با یک طلا، دو نقره و سه برنز در مکان سوم جای دارد.