هدیه ۱۰۰هزار دلاری مسی به یونیسف مکزیک

به گزارش افکارنیوز به نقل از گل ،بنياد خيريه ليونل مسي، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به يونيسف مکزيک کمک کرد تا اين وجه صرف رشد و پرورش نوجوانان و جوانان مکزيکي شده و براي جلوگيري از ترک تحصيل نوجواناني که براي گذران زندگي مجبور به کار کردن مي شوند صرف شود. طبق اعلام بنياد ليونل مسي، اين مشکلي است که از سال ۲۰۰۶ در مکزيک فراگير شده است .

مسی که از ماه مارس سال ۲۰۱۲ به عنوان یکی از سفرای خیریه یونیسف معرفی شده، در روز ۱۷ ژوئن در شهر کانکن، یکی از شهرهای مکزیک دیداری دوستانه را برگزار کرد که در این دیدار دوستانه، یاران مسی و ستاره های آمریکا مقابل ستاره های مکزیک قرار گرفتند.

وجه حاصل از این دیدار دوستانه، به بنیاد مسی رسید تا برای پروژه های خیریه متعددی به منظور رشد و پیشرفت زندگی نوجوانان مکزیکی هزینه شود.

سوسانا سوتولی، نماینده بنیاد مسی در مکزیک با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «مشارکت جوانان در شکل گیری اجتماعی سالم و فعال بسیار مهم و کلیدی است. حرکت بنیاد لئو مسی برای کمک کردن به حضور این جوانان در اجتماع و حمایت از حقوق کودکان در دنیاست.»

در سال جاری میلادی، ۱۳۱۸۰۰۰ نوجوان و جوان مکزیکی برای رشد و پیشرفت هرچه سالم تر خود کمکهایی دریافت کردند که این کمک ها به صورت بهبود شرایط تحصیلی وکاهش ترک تحصیل آنها بود.

بنیاد لیو مسی با بهره گیری از برنامه های یونیسف در کشورهای آرژانتین، مکزیک و اسپانیا به فعالیت می پردازد.