به گزارش افکارنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر، در پی قضاوت نادرست داور مسابقه دیشب علی مظاهری، مشتزن تیم ملی و پرچم دار کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در المپیک ۲۰۱۲ ، خبرگزاری رویترز گزارش داد در پی بازنده اعلام شدن علی مظاهری، مشت زن ایرانی که داوران مسابقات مشت زنی المپیک را به تبانی متهم کرد، این داوران زیر فشار قرار گرفتند به گونه ای که لنوکس، قهرمان مشهور مشت زنی انگلیس نیز پرسش هایی را درباره درستی شماری از قضاوت ها مطرح کرد .

سیدنی مورنینگ هرالد نوشت پس از این که یکی از مشت زنان توانست اشتباه داور را ثابت و از حقش دفاع کند، علی مظاهری، مشت زن ایرانی، داوران مسابقه را به تبانی متهم کرد و بدین ترتیب، فشار بر این داوران افزایش یافت.

علی مظاهری، از طریق مترجمش گفت این تبانی بود و من می توانستم مدال برنز را به آسانی به دست آورم.

بی بی سی در پایگاه اینترنتی به نقل از ریچی وودهال کارشناس مشت زنی این سازمان نوشت داوری مسابقه، وحشتناک بود.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز نوشت پس از چهار روز آرام در حوزه داوری در المپیک، مسابقات دیشب مشت زنی، نگاه ها را متوجه داوری کرد.

علی مظاهری مشت زن ایرانی حذف شد و مشت زن ژاپنی که به حکم داور مسابقه مغلوب حریف آذربایجانی شده بود، با اعتراض مقامات ژاپنی، برنده شد.
علی مظاهری بدون دست دادن با رقیب و داور، رینگ را ترک و به قضاوت داورآلمانی، اعتراض کرد.

آیریش تایمز نوشت پس از اعتراض علی مظاهری به داوری و متهم کردن داوران به تبانی، لوئیس لنوکس، قهرمان پیشین مشت زنی جهان در سبک وزن که مسابقات را برای رادیو بریتانیا گزارش می کند گفت از مشاهده استعدادها در این مسابقات تحت تاثیر قرار گرفته اما نگران داوری هاست.