به گزارش افکارنیوز سعید شیرزاد در گفتگو با مهر اظهار داشت: قاسم رضایی پیش از اعزام و بررسی شرایط بدنی، میزان آمادگی او در شرایط آرمانی و مطلوبی بوده و می توان به کسب نشان او در المپیک امیدوار بود.

وی افزود: این کشتی گیر آملی پس از کسب سهمیه بازیهای ۲۰۱۲ مسابقات المپیک لندن، تمرینات منظم و فشرده ای را به همراه تیم ملی پشت سر گذاشت و توان کسب مدال برای او کاملا متصور است.

مربی سازنده قاسم رضایی ادامه داد: رضایی دومین حضور خود در المپیک را پس از پکن تجربه می کند و نسبت به چهار سال قبل با تجربه تر و از قابلیت های بالایی برخوردار شده است.

شیرزاد اضافه کرد: متاسفانه رضایی در المپیک ۲۰۰۸ چین و در پی تصمیم شتابزده خود مربیان اقدام به کشتی گرفتن در یک وزن بالاتر وغیر تخصصی خود کرد که متاسفانه ناکام بود.

وی افزود: خوشبختانه اکنون وضعیت رضایی دروزن ۹۶ کیلوگرم متفاوت تر از چهار سال گذشته شده و او از المپیک چین تاکنون در مسابقات مختلف جهانی و بین المللی در وزن ۹۶ کیلوگرم کشتی گرفته و موفقیت های زیادی داشته است.

مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی ایران، مهمترین رقیب قاسم رضایی در وزن ۹۶ کیلوگرم بازیهای المپیک را فرنگی کار روسی دانست و اضافه کرد: کشتی گیر روس از فیزیک بدنی قوی برخوردار بوده و فن های سریعی به اجرا می گذارد و رضایی باید به این نکات ریز دقت و توجه کافی داشته باشد.

شیرزاد ابراز امیدواری کرد: کاروان کشتی ایران بتواند در المپیک ۲۰۱۲ لندن علمکرد قابل توجه ای داشته باشد.

قاسم رضایی ملی پوشان آملی وزن ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی تنها ورزشکار این شهرستان است که دو دوره متوالی در بازیهای المپیک حضور پیدا می کند.