به گزارش افکارنیوز به نقل از سایت باشگاه فولادماهان، خودروی پژو پارس برای قهرمانان طلایی المپیک، خودروی پژو ۴۰۵ برای دارندگان نشان نقره و خودروی تیبا برای هر یک از دارندگان مدال برنز لندن هدایایی است که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی باشگاه فولاد ماهان سپاهان به افتخار آفرینان المپیک ۲۰۱۲ لندن تقدیم خواهد شد.

محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه فولادماهان با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس تصمیم اعضای هئیت مدیره و همچنین تاکید بهروز ریخته گران رئیس هیئت مدیره باشگاه فولادماهان از تمامی مدال آوران المپیک لندن در مراسمی با اهدای خودروهای پژو پارس، پژو ۴۰۵ و خودوری تیبا تجلیل خواهد شد. این در حالی است که انتخاب خودروهای مورد نظر در راستای حمایت از تولید بخش داخلی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی صورت گرفته است.

مدیر عامل فولاد ماهان با اشاره به صحبت‌های ریخته‌گران مبنی براینکه قهرمانان المپیک متعلق به تمام مردم ورزش دوست ایران هستند و تجلیل از این غرور آفرینان مشارکتی ملی در عرصه ورزش خواهد بود، عنوان کرد: کسب مدال‌های رنگین در المپیک باعثعزت و افتخار ایران اسلامی در سر تا سر جهان است و باشگاه فولادماهان بر مبنای رسالت خود در فعالیت های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی سهم کوچکی در ایجاد انگیزه ای مضاعف در میان جوانان با غیرت ایرانی در آوردگاه المپیک خواهد داشت.

ساکت در پایان ابراز امیدواری کرد در روزهای آینده بارها سرود پر افتخار ایران در لندن طنین انداز شود.