به گزارش افکارنیوز، احسان حدادي با کسب مدال نقره پرتاب ديسک المپيک در حالي که پرچم ايران را در دست داشت در ورزشگاه المپيک لندن دور افتخار زد. اما سايت رسمي بازيها از انتشار عکسهاي خوشحالي قهرمان ايران خودداري کرد.
احسان حدادی که رقابت سختی را برای کسب مدال در رشته پرتاب دیسک پشت سر گذاشت سرانجام موفق شد تا نخستین مدال تاریخ دوومیدانی ایران را در المپیک به دست آورد.



حدادی پس از کسب مدال نقره با پرچم ایران در ورزشگاه المپیک لندن و مقابل چشم هزاران نفر از علاقمندان ورزش در اقصی‌نقاط جهان دور افتخار زد و غرور آفرید اما سایت اینترنتی بازی‌های المپیک لندن در حالی که پنج عکس از هارتینگ آلمانی برنده مدال طلای این بازی‌ها منتشر کرد هیچ عکسی را از خوشحالی و دور افتخار حدادی منتشر نکرد، این در حالی بود که به تدریج ۱۲ عکس از رقابت‌های پرتاب دیسک المپیک روی سایت بازی‌ها قرار گرفت که علاوه بر عکس‌های هارتینگ عکس دو ورزشکار بریتانیایی و آمریکایی که در رده‌های پنجم به بعد قرار داشتند نیز منتشر شد!

متاسفانه در حالی که رسانه‌های غربی و به ویژه سایت اینترنتی بازی‌های لندن به نوعی موفقیت احسان حدادی را کم‌فروغ جلوه دادند، به دلیل ناهماهنگی و مدیریت ضعیف تیم رسانه‌ای ایران در لندن هیچ عکسی از دور افتخار حدادی روی سایت کمیته ملی المپیک و رسانه‌های ایران نیز منتشر نشد.

حتی مسئولان ورزش ایران نیز همگی برای تماشای رقابت کشتی و وزنه‌برداری به سالن اکسل رفتند و به جز سرپرست فدراسیون دوومیدانی و سایر مسئولان این ورزش کسی از نزدیک شاهد عملکرد احسان حدادی و تشویق وی نبود.

حدادي براي نخستينبار در تاريخ ورزش ايران موفق شد تا در رشته دووميداني بازيهاي المپيک به مدال دست يابد و مثلث رشتههاي مدالآور را به مربع تبديل کند.