صادق گودرزی: خداحافظ کشتی!

به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، گودرزی پس از ناکامی در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن و کسب مدال نقره اعلام کرد: خداحافظ کشتی! من به مدالهایی که یک کشتی گیر آرزوی داشتن آن را داشته رسیدهام و دیگر قصد ماندن در عرصه ملی کشتی را ندارم، مگر اینکه دستور ویژهای در این خصوص به من ابلاغ شود.

گودرزی که گویا با توجه به مسائل مالی و شاید میزان پاداش مدال‌آوران المپیکی چنین تصمیمی را اتخاذ کرده است، ادامه داد: قصد دارم بعد از بازگشت به ایران فقط در لیگ برتر کشتی بگیرم تا از نظر مالی به مشکلی برنخورم. حدود ۱۰ سال بصورت حرفه‌ای کشتی گرفتم و چندین سال در تیم ملی بودم و دیگر انگیزه‌ای برای حضور در این عرصه ندارم.

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۲ لندن در خاتمه اظهار داشت: تمام تلاشم را برای کسب قهرمانی در المپیک به کار گرفتم اما با دو اشتباه در فینال به هدفم نرسیدم. البته به هیچ عنوان برای کسب افتخار در المپیک و سرافرازی کشورم کم کاری نکردم و تا پای جان در این مسابقات زحمت کشیدم.

صادق گودرزی علاوه بر مدال نقره وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن، دو مدال نقره رقابتهای جهانی ۲۰۱۰ مسکو و ۲۰۱۱ استانبول و همچنین یک برنز رقابتهای جهانی ۲۰۰۹ هرنینگ دانمارک و چندین مدال طلای قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد.