یوسف کرمی: شب مسابقه خوابم نمی‌برد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا،يوسف كرمي پس از قبول شكست مقابل تكواندوكار انگليسي وبازماندن از رسيدن به مدال المپيك گفت: نميدانم چرا اين اتفاق رخ داد. واقعا نميدانم چرا اين جوري شد. يك سال تمام زحمت كشيده بودم. خانواده و دخترم را مدت زيادي نديدم و تمرين كردم.

کرمی در پاسخ به این سوال که مردم از تو انتظار طلا داشتند، اما چرا حتی به مدال برنز نرسیدی؟ گفت: خودم هم به طلا فکر می‌کردم. در یک سال گذشته فقط برای طلا تمرین کرده بودم. اما امروز روز من نبود.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیاورم و اهل توجیه نیستم، اما شب قبل از مسابقه یک ساعت نخوابیدم. به جان دخترم قسم می‌خورم که دنبال بهانه آوردن نیستم، اما یکی از مشکلات من کم خوابی بود. بدن من در مسابقه خواب بود. حتی به رختکن هم رفتم خواب بودم.

یوسف کرمی

کرمی در پاسخ به این سوال که آیا استرس باعثشده بود، که دچار مشکل کم خوابی شوی؟ گفت: نه. استرس نداشتم. اما نمی‌دانم چرا خوابم نمی‌برد. من هر شب ساعت ۱۰،۱۱ می‌خوابیدم و صبح هم سر وقت بیدار می‌شدم، اما دیشب خوابم نبرد و بعد از اذان هم به سالن آمدم و تمرین کردم.

كرمي در مورد مصدوميت كهنهاش هم گفت: من پايم غضروف ندارد و حتي در رقابتهاي گزينشي المپيك در آذربايجان هم با انگشت شكسته مبارزه كردم. با اين وجود شرمنده مردم شدم و از آنها عذرخواهي ميكنم.