به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، امیررضا خادم که رقابتهای کشتی سیامین دوره بازیهای المپیک را از نزدیک تماشا میکند ضمن بیان این مطلب افزود: به نظر من اسماعیلپور، لشگری و کمیل قاسمی امروز مبارزات خوبی را به نمایش گذاشتند و شایستگی رسیدن به فینال را داشتند.

وی با بیان اینکه از ابتدا هم روی فینالیست شدن این سه کشتی گیر خیلی تاکید نمی‌شد، خاطرنشان کرد: این نه به این خاطر است که کشتی گیران ما عملکرد خوبی نداشتند، بلکه به خاطر قوی بودن حریفان‌شان بود. سه کشتی گیر ایران مرد و مردانه جنگیدند و شایستگی رسیدن به فینال را داشتند اما حریفان‌شان بسیار بهتر بودند.

عضو پیشین تیم ملی کشتی آزاد ایران در مورد دو وزن باقیمانده کشتی ایران در بازی‌های المپیک گفت: تصور می‌کنم روز یکشنبه این دو کشتی گیر بتوانند ایران را صاحب مدال طلا کنند، چرا که از اول هم پیش بینی می‌شد در روز پایانی کشتی آزاد به مدال طلا برسد.

امیررضا خادم در پایان گفت: من به عنوان یک ناظر هر سه کشتی گیر ایران را شایسته رسیدن به فینال میدانستم و این باختها چیزی از ارزشهای آنها کم نمیکند. انتظار من از این سه کشتی گیر برآورده شد و آنها توانستند مبارزات قابل قبولی را به نمایش بگذارند.