به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، براساس رده بندی ماه آگوست فدراسيون جهاني در رده زیر ۲۱ سال مردان نوشاد عالمیان با سه پله صعود در مکان هفتم جهان قرار گرفت، اين در شرايطي است كه در آخرين رنكينگ اعلام شده در رده سني بزرگسالان مردان جهان نوشاد عالميان در مکان ۶۴ بازیکنان جهان قرار گرفته است.

نیما عالمیان با یک پله سقوط رتبه ۷۴ این رده سنی را از آن خود کرد. در این رده بندی ۱۱۳۸ بازیکن از سراسر جهان حضور دارند.

همچنین در رنکینگ جوانان زیر ۱۸ سال پسران، پوریا عمرانی با شش پله صعود در رتبه ۹۱ قرار گرفته و علیرضا ملارجبی دیگر ملی پوش ایران بدون تغییر در مکان ۱۷۲ ایستاد. محمدعلی روئین تن هم با ۲۲ پله صعود در رده ۲۴۸ قرار گرفت اما سجاد حسینی دیگر بازیکن ایرانی ۲۷ پله سقوط کرد و در جایگاه ۳۵۴ قرار گرفت. در این رده سنی ۸۶۶ ورزشکار حضور داشتند.

به گزارش ایسنا، در رده نوجوانان زیر۱۵ سال پسران آرمان حاجی‌ نفر اول نوجوانان ایران ۱۰ پله سقوط کرد و در مکان ۹۶ قرار گرفت و مهرداد دهستانی و محمد بشیری نیز هر کدام با یک پله و ۳۱ پله سقوط رتبه‌های ۲۶۶ و ۲۸۹ را به خود اختصاص دادند. متین حیدری نفر چهارم ایران در این رنکینگ با ۲۹ پله سقوط در رده ۳۰۱ ایستاد. در این جدول رده بندی ۳۲۸ نفر شرکت داشتند.

در جدول رنکینگ نوجوانان وجوانان زیر ۱۸ سال دختران سولماز محمدپور با ۴۰ پله سقوط در رتبه ۵۵۸ قرار گرفت، اما میرعلایی و بهرامی در این رده بندی صعودی چشمگیر داشتند به طوری که نوشین میرعلایی با ۸۹ رتبه صعود در مکان ۶۲۷ ایستاد و رضوان بهرامی نیز صعودی ۹۱ پله‌ای را تجربه کرد و به رتبه ۶۳۳ جهان رسید. این درحالی است که سیده زهرا علوی دیگر ملی پوش جوانان ایران با ۵۴ پله سقوط در مکان ۶۴۰ ایستاد و فاطمه جمالی‌فر نیز با ۳۱ پله سقوط در رده ۶۶۸ قرار گرفت. در رده بندی جوانان ۷۷۳ نفر و در رنکینگ نوجوانان ۳۳۶ بازیکن حضور داشتند.

همچنين در رده جوانان پسر حامد باشت باوی و در رده زیر ۲۱ سال دختران زهرا نیاقیها دو بازیکن ديگر پينگ پنگ ايران بدلیل عدم حضور در مسابقات بین المللی دارای رنکینگ از رده بندی بازیکنان جهان خارج شده و از رنکینگ جهانی حذف شدند.