نمی خواهم از استقلال بروم

به گزارش افکارنیوز به نقل از تماشا، جواد نکونام دوست ندارد استقلال را ترک کند و این موضوعی است که بارها به فتح الله زاده هم گفته ولی مدیر استقلال هنوز به پیشنهادی فکر می کند که منابع نزدیک به باشگاه می گویند چیزی حدود ۵/۵ میلیارد می ارزد و البته الغرافه قطر هم نیست زیرا آنها با مارک برشیانوی استرالیایی قرارداد بسته اند.

کسی نمی داند این پیشنهاد از سوی چه تیمی است ولی فتح الله زاده روی مبلغش خیلی حساب کرده و همه تلاش هایش را در این یکی دو هفته اخیر کرده تا قلعه نویی را برای موافقت با جدایی نکونام متقاعد کند. بر اساس شنیده ها قلعه نویی اجازه چنین کاری نداده و گفته نکونام عصای دست او در استقلال است.

در عین حال گفته می شود خود نکونام هم از اردوی مجارستان با فتح الله زاده تماس گرفته و آب پاکی روی دستش ریخته است. او تاکید کرده به خاطر خانواده اش به فوتبال ایران برگشته و اگر می خواست فوتبالش را در خارج ادامه دهد، قبل از استقلالی شدن این کار را می کرد.

علی امیر درباره جدایی نکونام به فارس از یک پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی گفته: «پیشنهاد ۱۵ میلیارد تومانی برای نکونام به طور رسمی از سوی یک باشگاه قطری رسیده اما فتح الله زاده و امیر قلعه نویی با جدایی نکونام مخالف هستند. متاسفانه بعضی ها برای ایجاد حاشیه می خواهند بازیکن را مقابل باشگاه قرار دهند اما نکونام هوشیارتر از این حرف هاست. فتح الله زاده تاکید دارد به جواد نیاز داریم و حتی با مبالغ بیشتر هم حاضر به ترانسفر او نیستیم.»

البته منابع آگاه خبر می دهند این مبلغ بیش از ۵/۵ میلیارد نیست و استقلالی ها بازارگرمی می کنند اما از باشگاه استقلال خبر می رسد که پس از بازگشت نکونام از اردوی تیم ملی جلسه ای با حضور او، فتح الله زاده و قلعه نویی درباره پیشنهاد تیم قطری برگزار خواهد شد. تا آن موقع هم فتح الله زاده تلاش می کند قلعه نویی را نرم کند.

سایت جهان نیوز روز گذشته از قول قلعه نویی درباره نکونام چنین نوشته: جواد از یک باشگاه آسیایی پیشنهاد خوبی دارد اما قرار شده تا ابتدا بنده پس از مشورت با کادر فنی نظر بدهم و سپس در جلسه ای با فتح الله زاده گفت و گو کنیم و در نهایت مدیرعامل باشگاه نظر نهایی را بدهد. البته اما من از عملکرد این بازیکن راضی ام، ضمن اینکه خود نکونام به جدایی از استقلال راضی نیست و می گوید قصد دارد در این تیم و به خاطر طرفداران، فوتبالش را ادامه دهد. نگاه ما به بازیکنان اینگونه نیست که مشکلات مالی ما را برای فروش بازیکن مان تحت فشار بگذارد، اول منافع تیم و سپس شرایط و آینده خود بازیکن را در نظر می گیریم.