به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس،مسعود اسماعیلپور بیان داشت: ۲۴ سال به عنوان مربی کشتی فعالیت میکنم و کشتیگیرانی همچون رضا یزدانی، مهدی حاجیزاده، مسعود اسماعیلپور و کشتیگیران ارزنده دیگری را به عرصههای جهانی برای کسب افتخار کشور تحویل جامعه ورزش دادم.

وی تصریح کرد: اما در مدت ۲۰ روز مانده به اعزام مسابقات المپیک بنده را از مربیگری تیم ملی برای کچ کردن کشتی‌گیران حذف می‌کنند و این مساله در حالی اتفاق افتاد که سه کشتی‌گیر از شهرستان جویبار در این مسابقه حضور داشتند.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد کشور افزود: برای مربیگری به مسابقات المپیک کسانی انتخاب شدند که یک روز هم مربیگری نکردند پس چگونه می‌توانستند برای کشور مدال بیاورند.

اسماعیل‌پور در ادامه با بیان اینکه در روزهای آخر برای اعزام به مسابقات به بهانه اینکه شما زبان انگلیسی بلد نیستید و برای کچ کشتی‌گیر نیاز به این مساله است، خاطرنشان کرد: ما تاکنون چنین چیزی را نشنیدیم و ندیدیم.

وی یادآور شد: طرح حذف بنده برای مربیگری در مسابقات کشتی آزاد المپیک لندن از قبل طراحی شده بود و با این کار به کشتی آزاد ایران در مسابقات حساس ضربه زدند.

اسماعیلپور مربی ارزنده کشور گفت: در صورت حضورم در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن، حتما مدال طلا را برای جویبار و کشورمان کسب میکردیم.