به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در این اقدام انسان دوستانه، بازاریان به رغم کمک هایی که پیش از این و از طریق اتحادیه به زلزله زدگان کرده بودند با فوتبالیست های اسبق تیم ملی همگام شدند و به اندازه توانایی خود در این اقدام مشارکت کردند.
کریم باقری با تسلیت به بازماندگان این حادثه گفت: باید با عزم ملی به کمک زلزله زدگان بشتابیم و آنها را در این غم بزرگ تنها نگذاریم.

رسول خطیبی نیز بیان کرد: با این اقدام سعی داریم به مردم زلزله زده این پیام را برسانیم که همواره در کنار آنها خواهیم بود.

فوتبالیست های اسبق تیم ملی، صبح فردا با حضور در مناطق زلزله زده، کمک های نقدی جمع آوری شده و همچنین کمک های شخصی خود را به دست مردم آسیب دیده خواهند رساند.

جامعه ورزشی استان آذربایجان شرقی و کشور از همان ساعات اولیه این حادثه دلخراش، با اهدا جوایز و مدال های المپیکی خود و کمک های نقدی، با مردم زلزله زده استان آذربایجان شرقی ابراز همدردی کردند.

عصر روز شنبه دو زمین لرزه به بزرگی ۶.۲ و شش درجه در مقیاس امواج درونی زمینریشتر شهرستان ‌های اهر، ورزقان و هریس در استان آذربایجان شرقی را لرزاند.

این سه شهرستان به ترتیب با ۱۵۰ و ۵۰ و ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶،۹۷ و ۱۱۰ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان قرار دارند.

در جریان این زمین لرزه ها ۳۰۶ نفر از مردم این منطقه جان باختند و بیش از دو هزار نفر نیز مصدوم شدند.

ابراز همدردی کردن رئیس فدراسیون کبدی با زلزله زدگان اهر، ورزقان، هریس و کلیبر

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی درگذشت جمعی از هموطنان را به آنان و مردم ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: جامعه ورزش کبدی حادثه ناگوار زلزله شهرهای اهر ، هریس ، ورزقان و کلیبر که ملی پوشان سرکل کبدی آقایان حامداکبرزاده ،محمد عطازاده و پیمان اسکندریان را داغدار نمود و ضمن اعلام همدردی با این عزیزان و خانواده های محترمشان آمادگی همه گونه همکاری و مساعدت را اعلام می نماید و برای بازماندگان این حادثه صبر و شکیبایی آرزو دارد.