ایسنا: وحید هاشمیان به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست.

وحید هاشمیان بازیکن سابق تیم ملی که ۱۲ سال‌ در بوندسلیگای آلمان بازی می‌کرد، دیروز(پنجشنبه) نشستی نسبتا طولانی با حبیب کاشانی داشت که پس از دو ساعت مذاکره، در نهایت توافق شد که در ادامه فصل با پیراهن پرسپولیس به میدان برود.

هاشمیان پس از توافق با سرپرست پرسپولیس راهی هیات فوتبال تهران شد تا قراردادش را ثبت کند.

هاشمیان از چهار باشگاه لیگ برتری پیشنهاد داشت، اما نهایتا به پرسپولیس پیوست.

مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیوستن به این تیم، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بعد از چندین سال به ایران برگشتم و می توانم در یک تیم بزرگ و تاریخی بازی کنم، امیدوارم بتوانم به پرسپولیس کمک کنم.

هاشمیان در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس را انتخاب کردید؟ گفت: به هر حال پرسپولیس یک تیم بزرگ و پرطرفدار است که البته در تهران هم بازی می‌کند و پتانسیل این را دارد که در این فصل مقام‌های خوبی کسب کند.

وی همچنین در مورد پیشنهاداتی که پیش از پیوستن به پرسپولیس داشت، گفت: اول فصل از تیم‌هایی از استرالیا و چین پیشنهاد داشتم، اما برای من تعویض کشور و بازی در یک لیگ دیگر سخت بود و می‌خواستم یا در آلمان و یا در یکی از تیم‌های خوب تهران بازی کنم، به همین دلیل پرسپولیس را انتخاب کردم.

هاشمیان در رابطه با وضعیت آمادگی‌اش به ایسنا، گفت: اکنون از لحاظ بدنی ۱۰۰ درصد آماده نیستم، اما از یک ماه آینده می توانم با آمادگی کامل برای پرسپولیس به میدان بروم.

مهاجم سابق بایرن مونیخ در مورد جزئیات قرار دادش با پرسپولیس نیز، گفت: قرار داد من شش ماهه است. خودم علاقه داشتم ببینم که می توانم شش ماه در ایران باشم و به وضعیت عادت کنم یا خیر؟ انشاءاله خودم را با شرایط وفق می‌دهم و اگر شرایط خوب بود، در فصل بعد هم برای پرسپولیس به میدان خواهم رفت.

هاشميان در پاسخ به اين سوال كه از چه زماني در تمرينهاي پرسپوليس حاضر ميشوي؟ گفت: از همين امروز به تمرينات پرسپوليس ميروم.