قرارداد صانعی یک ساله تمدید می‌شود

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، عباس ترابيان درباره قرارداد علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال كه امروز (سه شنبه) به پايان ميرسد، بيان كرد: آقاي صانعي هنوز به فدراسيون نيامده تا در اينباره مذاكره كنيم، اما تمام قراردادهاي فدراسيون يك ساله است و كميته فوتسال هم با وي به مدت يك سال ديگر تمديد خواهد كرد.

رییس کمیته‌ فوتسال همچنین درباره حواشی و درگیری‌های به وجود آمده در دیدار تیم‌های فرش آرای مشهد و صبای قم افزود: در ورزشگاه شهید بهشتی مشهد مشکلاتی بوده که نگرانم کرده است. اتفاقاتی در این بازی افتاد که حتی منجر به قطع شدن بازی شد و به همین دلیل از کمیته‌ انضباطی می‌‌خواهم تا برخورد جدی را با آن ترتیب دهد. به هر حال میزبان بازی باید تدابیری اتخاذ می کرده و هماهنگی‌هایی را با مبادی ذیربط مثل نیروی انضباطی انجام می‌داد تا این حواشی رخ ندهد که چنین نشد.

ترابیان همچنین درباره پخش نشدن بازی هفته‌ سوم لیگ علی‌رغم هماهنگی های انجام شده، توضیح داد: در این هفته‌ قرار بود دیدار تیم‌های شهرداری و دبیری تبریز پخش شود که این بار مشکل از شبکه ورزش نبود و صدا و سیمای مرکز تبریز به دلیل اعزام نیروهایش به منطقه زلزله زده اهر امکانات فیلمبرداری نداشت.

رييس كميته فوتسال در پايان نيز از به تعويق افتادن ديدار تيمهاي هلال احمر تبريز و شهيد منصوري قرچك در هفته پنجم خبر داد: تيم تبريزي به دليل مهيا نبودن شرايط اسكان اين درخواست را كرده است. همچنين زمان جديد اين بازي هنوز مشخص نشده است.