واکنش علی کریمی به اتهام کم کاری
سرویس ورزشی افکار نیوز

- در شرایط عادی علی کریمی یک چهره ویژه در دربی سرخابی های پایتخت محسوب می شد اما در این روزها که نام وی به عنوان یکی از سه بازیکن کم کار پرسپولیس مطرح شد، اگر جادوگر آسیا اراده کند، به طور حتم شاهد رونمایی از همان علی کریمی خواهیم بودکه هواداران پرسپولیس انتظارش را دارند.

به گزارشافکار نیوزشکست پرسپولیس برابر داماش و ثبت سومین ناکامی این تیم در ۵ هفته سپری شده از لیگ کافی بود تا مدیر عامل باشگاه پرسپولیس جلسه ای با مشاورانش برگزار کند.

نتیجه این جلسه نیز برخلاف تصور تغییر در کادر فنی یا تقویت آن نبود بلکه ماحصل آن شناسایی سه بازیکن متخلف تیم پرسپولیس بود. به نظر رویانیان و مشاوران وی ۳ بازیکن پرسپولیس که فصل گذشته نیز برای این تیم مشکلاتی ایجاد کردند در این فصل با تمام وجود بازی نمی‌کنند و درصد مشکل‌آفرینی هستند.

با انتشار این خبر رسانه ها اقدام به گمانه زنی هایی برای شناخت این سه بازیکن کم کار کردند و از آن جایی که حضور در تیم فصل گذشته کد داده شده برای این سه بازیکن بود، تمام نگاه ها به سمت علی کریمی برگشته و از وی به عنوان یکی از سه بازیکن کم کار نام برده شد.

این گمانه زنی تا جایی ادامه یافت که حتی خبرنگاران در حاشیه تمرینات تیم پرسپولیس از کریمی راجع به احضارش به باشگاه و ادای توضیحات سوال کردند و کریمی نیز منکر دعوت از سوی باشگاه شد.

در طول ۵ هفته ای که از لیگ دوازدهم سپری شده، علی کریمی نتوانسته در حد و قواره بازیکن محبوب هواداران سرخپوش ظاهر شود و نحوه نمایش وی در این دیدارها انتقاداتی را به همراه داشته است اما کیفیت فنی این بازیکن تکنیکی به اندازه ای هست که هر گاه اراده کند، بتواند به عنوان یک بازیکن مثمر ثمر و خلاق در تیمش به ایفای نقش بپردازد.

از این رو به نظر می رسد مطرح شدن بحث کم کاری کریمی در آستانه دربی سرخابی های پایتخت، به منزله یک نیروی انگیزشی برای این بازیکن عمل کند و وی در بازی با استقلال به برگ برنده پرسپولیسی ها تبدیل شود، البته تنها در صورتی که کریمی برای انجام این مهم مصمم شود.