به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، خوزه مورینیو در کنفرانس خبری با بیان اینکه آلبیول در ترکیب اصلی خواهد بود و پهپه تیم را همراهی نمیکند، در خصوص مسابقه امشب مقابل بارسا در دور رفت سوپرجام اسپانیا گفت: در آخرین بازیهای خود در نیوکمپ عالی کار کردیم. هربار که به بارسلونا رفتیم عالی بازی کردیم و نتایجی که به دست آوردیم، به خوبی این را نشان میدهد.

وی با بیان اینکه فکر نمی‌کنم اولین قهرمانی در فصل جدید بر سایر بازی‌های این فصل تاثیر بگذارد، افزود: اگر تا حدودی هم تأثیر گذار باشد و اگر انتخاب در دستان من باشد، ترجیح می‌دهم اکنون سوپرجام را از دست بدهم و مثل سال گذشته قهرمان لالیگا شویم. من فکر می‌کنم سوپرجام کم‌اهمیت‌ترین رقابت در ۴ تورنمنتی باشد که ما در آن شرکت خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی سفیدپوشان خاطرنشان کرد: هم ما و هم حریف می‌خواهیم در این مسابقه پیروز شویم.

وی در خصوص این سوال که ممکن است رئال از لحاظ بدنی خسته باشد، گفت: نباید به دنبال بهانه یا انرژی‌های منفی باشیم. مدت‌ها است که شرایط را می‌دانیم و همیشه انتظار داریم که بسیاری از بازیکنان ما به نیمه‌نهایی و فینال جام‌های مختلف برسند. می‌دانستیم که پیش فصل کوتاهی خواهیم داشت و تیم‌های ملی دیدارهای دوستانه خواهند داشت. این‌ها شرایط ایده‌آل نیست اما نمی‌خواهیم زیاد به این شرایط بپردازیم.

خوزه مورینیو خاطرنشان کرد: بارسلونا تیمی است که عملا تمام بازیکنان فصل گذشته خود را در اختیار دارد و شیوه بازی آنها شاید با حضور ویلانووا تغییر کرده باشد. بارسلونا همان تیمی است که در سالهای اخیر دیدهایم. یک تیم با کیفیت با بازیکنان بزرگ. برای من تفاوت چندانی با تیم فصل پیش ندارد.