به گزارش افکارنیوز به نقل از ندای انقلاب، هفته ششم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز و فردا (جمعه) برگزار میشود که همه چیز تحت تاثیر دربی پایتخت قرار دارد و تقریبا تمرکز تمام اهالی فوتبال روی بازی پرسپولیس و استقلال است. دو تیمی که در جدول جایگاهی مناسبی ندارند. هواداران دو تیم به هیچ عنوان از جایگاه تیم محبوبشان راضی نیستند و این مسئله در مورد پرسپولیس بیشتر صدق میکند. با این حال برای خیلی از هواداران دو تیم، پیروزی در این دیدار حتی مهمتر از قهرمانی است.

* راه آهن - فولاد خوزستان؛ نبرد دیدنی استاد و شاگرد

نبرد راه آهن شهرری و فولاد خوزستان جدال تیم‌های یازدهم و دوازدهم جدول است. فرکی هنوز با فولاد نتوانسته خوب نتیجه بگیرد. دایی و راه آهن هم شرایط خیلی خوبی ندارند. دایی سال‌ها در تیم ملی شاگرد حسین فرکی بوده و باید دید در جدال استاد و شاگرد چه کسی برنده می‌شود.

* سایپا - آلومینیوم هرمزگان؛ کار سخت میثاقیان در کرج

نارنجی پوشان کرجی هفته گذشته با پیروزی مقابل سپاهان در اصفهان کار بزرگی انجام داد و می‌توانند با ادامه این روند خودشان را کم کم به جمع تیم‌های بالای جدول برسانند. تقوی هم دوست دارد و هم بسیار امیدوار است در این بازی خانگی هم پیروز شوند از طرفی میثاقیان همواره ثابت کرده مربی نیست که تیم دست و پا بسته ای را به میدان بفرستد و همیشه به دنبال کسب حداکثر امتیاز ممکن است.

*پیکان - سپاهان؛ رویارویی پپ وطنی با کرانچار کروات

عبدالله ویسی، مجید بصیرت و هوشنگ لوینیان کادر فنی پیکان را تشکیل میدهند، کادری که همه آنها سپاهانی هستند و اکنون باید تیم سابق خود را شکست دهند. ویسی میگوید سپاهان را بهتر از کرانچار میشناسد اما زردپوشان اصفهانی دوست ندارند دومین شکست متوالی خود را تجربه کنند بنابراین برای برد به میدان میآیند. نبرد سپاهانیهای جدید و قدیم دیدنی است.