قلعه‌نویی: نباید به جایگاه پرسپولیس توجه کرد

به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، امير قلعهنويي در نشست خبري پيش از داربي ۷۵ درباره اين ديدار اظهار كرد: اين بازي يك بازي است كه در آن احساسات وجود دارد و اگر بخواهيم اين مسئله را انكار كنيم، دروغ است. داربي حساسيتهاي خاص خودش را دارد و همين حضور تعداد زيادتر خبرنگاران و عكاسان در نشست خبري حكايت از حساسيت زياد اين بازي دارد. اين مسئله در طرفداران دو تيم نيز ديده ميشود.

قلعه‌نویی ادامه داد: ‌ در درجه اول امیدوارم بازی خوب و تاکتیکی از آب درآید تا افرادی که در ورزشگاه حاضر می‌شوند و همچنین کسانی که از گیرنده این بازی را دنبال می‌کنند، از آن لذت ببرند. من هم به عنوان بازیکن و مربی چندین بار داربی را تجربه کرده‌ام و اولین چیزی که تجربه من می‌گوید این است که نباید به بازی قبل و جایگاه تیم مقابل در جدول نگاه کرد چرا که این بازی شرایط خاص خودش را دارد و از آنجایی که به دلیل شلوغی زیاد ورزشگاه کار کوچ تیم سخت‌تر می‌شود، هر تیمی که بتواند از نظر روحی و روانی آماده‌تر باشد می‌تواند بهتر کار کند و مربی‌ای که تیمش را به گونه‌ای آماده کرده باشد تا بتواند از لحظه‌ها استفاده کند می‌تواند پیروز میدان باشد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هم از بازیکنان، مربی، مدیریت و مهم‌تر از همه طرفداران خوبی بهره می‌برد و من امیدوارم که بازی خوبی را شاهد باشیم.

او همچنين درباره بازيكناني كه در اختيار نخواهد داشت گفت: در اين بازي محروم نداريم اما خسرو حيدري و ميلاد ميداودي به بازي نميرسند.