مانوئل ژوزه: منتظر اشتباه استقلال هستیم

به گزارش افکارنیوز به نقل از ایسنا، مانوئل ژوزه در نشست خبري پيش از داربي ۷۵ قبل از شروع پرسشهاي خبرنگاران اظهار کرد: حضور ما در کنفرانس براي داربي بزرگ فرداست. اين بازي، ديداري است که همه مربيان و بازيکنان دوست دارند در آن شرکت داشته باشند. اين داربيها هستند که عشق و علاقه به فوتبال را بيشتر و بيشتر ميکنند. من بيش از دهها بار داربي را تجربه کردهام. بازيهاي خاص و پرشوري هستند. اميدوارم که فردا هم بازي خوبي داشته باشيم.

وی ادامه داد: چیزی که درباره بازی فردا فکر می‌کنم این است که ما می‌خواهیم شرایطی که در آن قرار داریم را تغییر دهیم. در دو سال آخری که در عربستان و مصر بودم تنها در یک بازی باختم و آن هم در بازی‌ای بود که ۷۴ نفر کشته شدند و به خاطر داور در آن بازی شکست خوردیم.

وی افزود: در دوران کاری‌ام این بدترین شروعی است که داشتم و دلیلش هم این است که کارها خیلی سریع‌ انجام شده است و ما هم کمی بدشانس بوده‌ایم اما در ۵ بازی گذشته نزدیک به ۲۲ موقعیت گل داشتیم ولی گل‌های کمی به ثمر رساندیم. ما یک اشتباه می‌کردیم و حریف به گل می‌رسید. در فوتبال گاهی اتفاق می‌افتد که شرایط برای یک تیم منفی است و وقتی که این گونه باشد اعتماد به نفس بازیکنان پایین می‌آید و عصبی می‌شوند و نمی‌توانند نمایشی که باید را از خود به نمایش بگذارند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به بازی گذشته برابر داماش گفت: در این بازی ۱۱ به ۱۰ بودیم ولی حریف از یک اشتباه ما استفاده کرد و گل زد. نیمه اول آن بازی در دست ما بود ضمن اینکه داور دو پنالتی را هم برای ما نگرفت. در آن بازی روی یک اشتباه شکست خوردیم. تیم ما به یک جرقه احتیاج دارد تا شروع دوباره‌ای داشته باشد. امیدوارم که این جرقه فردا زده شود.

ژوزه افزود: در داربي معمولا بازيکنان تاکتيکي حضور دارند و جزئيات کوچک است که باعث ميشود يک تيم پيروز شود. بايد از اشتباه حريف استفاده کرد. اميدوارم که فردا ما اشتباه نکنيم و از اشتباه حريفمان بهره ببريم و شانس هم با ما يار باشد. ما يک گروهي هستيم که در حال پيشرفتيم اما تاکنون نتايج خوبي را کسب نکردهايم ولي به هر حال فوتبال همين است و فردا با آرامش ميرويم تا در بازي پيروز شويم.