به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، ابراهیم قاسمپور عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمهای مس کرمان و داماش گیلان با سخت توصیف کردن این دیدار اظهار داشت: در چند مسابقه ابتدای فصل بازیهای خوبی از خود ارائه کردهایم.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: حتی در برابر فولاد هم بد نبودیم و بازی برابری را با حریف خود داشتیم، اما در نهایت لطف خداوند شامل حال ما شد و توانستیم سه امتیاز با ارزش را از این مسابقه به دست بیاوریم.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های خوب موجب شده تا موقعیت‌های زیادی حین برگزاری دیدار عاید بازیکنان مس شود، بیان داشت: امیدواریم در برابر داماش نیز با ارائه یک بازی زیبا سه امتیاز را به دست آوریم.

قاسم‌پور با بیان اینکه از عملکرد خط میانی مس رضایت دارم، اما نه ۱۰۰ درصد گفت: توقع و انتظار بیشتری از بازیکنان در خط میانی تیم دارم.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد همزمانی برگزاری دربی با چند دیدار این هفته تصریح کرد: نباید این مسابقات تحت تاثیر برگزاری دربی باشند، تماشاگران و علاقمندان مس نیز باید به این مسئله توجه کنند که این جا کرمان است و در وهله نخست این تیم نیازمند حمایت آنها است.

قاسم‌پور در مورد صحبت‌های مطرح شده از سوی وی در زمینه عدم حمایت یکی از اعضا هیئت مدیره از وی‌‌ خاطرنشان کرد: لطفا من را وارد حاشیه نکنید، صحبت من به شکل دیگری منعکس شده است.

وی با بیان اینکه مربی پولکی نیستم‌ و شخصیت و ارزش خودم را با پول مقایسه نمی‌کنم، ابراز داشت: هرگز خود را به پول نمی‌فروشم ‌از آن دسته از مربیان فوتبال نیستم که اگر کسی چوب لای چرخم گذاشت و قصد تخریبم را داشت عرصه را خالی کنم، مطمئنا در این صورت تا آخر در برابر حاشیه‌ها می‌ایستم و به هیچ‌کس باج نمی‌دهم.

سرمربی مس کرمان در مورد برخی حواشی ایجاد شده در کنار این تیم‌ بیان داشت: ۱۵ سال به عنوان بازیکن و چهار سال نیز به عنوان مربی در خارج از کشور کار کرده‌ام و خیلی از مسائل را به راحتی درک می‌کنم، اما از همه شما تقاضا دارم تنها به این سئوال من پاسخ صریح و شفافی دهید، چرا قبل از آغاز فصل و در زمان تست‌گیری از بازیکنان کرمانی علیه من شعار داده شد به نظر من این مسائل بسیار شفاف است.

وی با انتقاد از برخی کارشناسی‌های صورت گرفته از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان‌ عنوان کرد: حتی مجری تلویزیون از مربیان فنی‌تر شده‌اند و از عدم حضور سیفی به عنوان یک بازیگردان در تیم مس انتقاد می‌کند، مگر مصطفی سیفی در فصل گذشته در چند دیدار برای مس به میدان رفته است.

قاسم‌پور خاطرنشان کرد: تمام ایران می‌دانند ایوان پترویچ از زمان حضورش در فوتبال ایران به عنوان یک بازیگردان در پشت سر مهاجمان بازی می‌کند، اما این مجری چگونه این مسئله را نمی‌داند و نمی‌بیند.

وی شکست‌های ابتدای لیگ را بدشانسی دانست و تصریح کرد: اگر به نشست خبری نیامدم علتش شکست‌های تیم نبوده است.

سرمربی مس کرمان ‌با بیان اینکه فوتبال ما مشکلات زیادی دارد، اذعان داشت: باشگاه مس شرایط خوبی دارد، اما کمی بی‌برنامگی در درون باشگاه وجود دارد، برای مثال ما شب قبل از بازی نخست تیم در برابر سپاهان ساعت دو بامداد هتل تیم در ‌اصفهان رسیدیم که این مسئله به خودی خود یک نقص است، اما آیا تا به حال شنیده بودید من به این مسائل اشاره کنم.

قاسمپور از غیبت نفراتی مانند مصطفی شجاعی، احمد حسنزاده و شجاع خلیلزاده در دیدار برابر داماش به دلیل مصدومیت خبر داد و افزود: استفان باتز نیز که به خارج از کشور سفر کرده و امروز به جمع بازیکنان تیم اضافه شده در این دیدار حضور ندارد.