به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ که در ورزشگاه اکباتان حضور پیدا کرده بود با مسئولان باشگاه راه آهن بابت گشتن خبرنگاران بگومگوی مختصری داشت. وی خطاب به مسئولان راه آهن اعلام کرد گشتن خبرنگاران هیچ ایرادی ندارد اما این موضوع مورد قبول راه آهنی ها قرار نگرفت.

* حدود دو هزار هوادار در ورزشگاه اکباتان حضور دارند که حدود ۱۰۰ نفر از آنها اهوازی هستند و برای تشویق فولاد به تهران آمده اند.

*۲۵۰ نونهال برای تشویق راه آهن در ورزشگاه حضور دارند.

* تماشاگران برای دقایقی کریم باقری و علی دایی را تشویق کردند، در حالی که باقری در ورزشگاه حضور ندارد.

* دقیقه ۱۵ بازی شیری بازیکن راه آهن موقعیت خوبی را از دست داد تا صدای اعتراض دایی بلند شود.

* فریدون معینی، اردلان، کازرانی، محمد محمدی دروازه بان مصدوم راه آهن، مارکار آقاجانیان، روانخواه، ایمان رزاقی راد، محمد نوازی و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان های راه آهن از روی سکو این بازی را تماشا می کنند. همچنین سیموئز مربی تیم ملی نیز از نیمه دوم وارد ورزشگاه شد.

* به دلیل عملکرد ضعیف مدافع خارجی فولاد، بازیکنان این تیم به وی اعتراض کردند.

* نعیم سعداوی مربی فولاد با جواد منافی مربی راه آهن برخورد گرمی داشت.

*دقیقه ۳۱ بازی مجتبی شیری مهاجم راه آهن موفق به زدن گل دوم راه آهن شد اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد تا علی دایی سرمربی این تیم به شدت به این تصمیم داور معترض شود. بعد از این تصمیم برخی از هواداران با سر دادن شعار «داور بی عدالت» علیه غلامرضا جباری داور مسابقه موضع گرفتند.

* دقیقه ۳۷ مسابقه فواره های آبزنی چمن روشن شد و تعجب همگان را به دنبال داشت اما چند ثانیه بعد این فوراه ها خاموش شدند.

* با تاریکی هوا فقط دو پروژکتور ورزشگاه اکباتان روشن شد که به دلیل تاریکی ورزشگاه حسین فرکی ونعیم سعداوی مربیان فولاد به شدت به این موضوع اعتراض کردند و حتی عکاسان هم با مشکل نور برای عکاسی روبرو شده و قصد ترک ورزشگاه را داشتند که در پی این اعتراض ها دو پروژکتور دیگر هم روشن شدند.

* دقیقه ۴۲ مسابقه به دلیل نگرفتن خطا روی بازیکن راه آهن، علی دایی با ناظر این مسابقه به شدت درگیری لفظی پیدا کرد.

* دقیقه ۴۷ این دیدار بین علیرضا عباسفرد مهاجم راه آهن و امید خالدی بازیکن فولاد درگیری پیش آمد.

* پس از پایان مسابقه در نیمه اول علی دایی که از داوری معترض بود به سمت داور رفت و دست او را گرفت تا با وی صحبت کند و سرانجام داور با اسکورت راهی رختکن شد.