به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، در ادامه این رقابتها که در شهر هوشی مینه ویتنام جریان دارد، حمیدرضا قلیپور صاحب مدال نقره آسیا شد.

قلی‌پور، دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی گوانگجو که در مبارزه نخست خود مقابل نماینده چین شکست خورده بود در دومین مبارزه‌اش در وزن ۸۵ - کیلوگرم مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا نماینده قزاقستان را شکست داد و به نشان نقره دست یافت. مبارزات این وزن با حضور سه ووشوکار و به صورت دوره‌ای برگزار شد.

امروز همچین جواد آقایی در وزن ۷۵ - کیلوگرم مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا موفق شد نماینده کره جنوبی را در راند اول ناک اوت کرده و به مرحله بعدی راه پیدا کند.

براساس این گزارش، محسن محمدسیفی در وزن ۶۵ - کیلوگرم این مسابقات حریف دیگری از کره جنوبی را در راند دوم ناک اوت کرد و راهی مرحله بعدی شد. علی بختیاری نیز با پیروزی مقابل حریف خود از کره جنوبی به دور دوم رسید. در بخش بانوان هم صدیقه دریایی در وزن ۶۰ - کیلوگرم موفق شد طی دو راند پیاپی و با قدرت نماینده هند را شکست دهد و به مرحله بعدی این مسابقات راه یابد.

تیم ووشوی ایران تاکنون در هشتمین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا صاحب یک مدال طلا (شهربانو منصوریان)، دو مدال نقره (حمیدرضا قلیپور و خدیجه آزادپور) و یک برنز (فرشاد عربی) شده است. هشتمین دوره رقابتهای ووشوی قهرمانی آسیا با حضور ووشوکاران ۲۱ کشور در ویتنام جریان دارد.