به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، عبدالله ویسی پس از کسب پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: بازی خیلی خوبی بود. از لحاظ تاکتیکی جنگ در میانه میدان بود. موقعیتهای خیلی خوبی داشتیم و دو تیم از این لحاظ مساوی بودند. یک گل زدیم که داور قبول نکرد اما به وی خسته نباشید میگویم چون در مجموع قضاوت خوبی انجام داد البته به نظر من میتوانست یک بازیکن سپاهان را اخراج کند تا تیم ۱۰ نفره را راحتتر ببریم. گرفتن ۳ امتیاز از سپاهان کار راحتی نیست و امیدوارم این روند ما ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه تیمش موفق شد به عنوان اولین تیم لیگ ۳ پیروزی پی در پی کسب کند، اظهار داشت متاسفانه بازی‌ها بار دیگر تعطیل شد و تیم‌ها مدتی به استراحت می‌روند. من به تیمم ایمان دارم و فکر می‌کنم روز به روز بهتر هم می‌شویم. برخی می‌گفتند پیکان نابود شده اما دیدید که ما شرایط خوبی پیدا کردیم و توانستیم پیکان مدل ۹۱ را امروز ببینیم.

ویسی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه امروز ۲ تعویض اجباری به دلیل مصدومیت داشتید و در کل بسیاری از بازیکنان شما در این فصل مصدوم شدند و دلیل این موضوع چیست عنوان کرد: اکثر بازیکنان تیم ما نفرات لیگ یک و لیگ ۲ هستند. خیلی جوان‌ بوده و تجربه بدنسازی پیشرفته را نداشتند. در نیم فصل اول این اتفاق می‌افتد اما مطمئن باشید در نیم فصل دوم آنقدر مصدوم نخواهیم داشت. در این دیدار ۶ بازیکن خود را به همراه نداشتیم و خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی پیکان در مورد اینکه کرانچار اعتقاد داشته سپاهان بازی بهتری را ارائه کرده و موقعیت‌های بسیاری خوبی داشته است یادآور شد: سپاهان دو موقعیت گل داشت. ما می‌دانستیم آنها روی ارسال خوب کار می‌کنند و تفکر ما این بود که گل نخوریم و سپس تمام تلاش خود را به کار بگیریم گل بزنیم.

وی ادامه داد: سپاهان تیمی است که ۸ سال در لیگ قهرمان آسیا حضور دارد و توانست یک بار نایب قهرمان شود و اکنون برای حضور در فینال تلاش می‌کند. آنها باید بهتر از ما باشند ولی اعتقاد دارم سپاهان امروز بهتر از ما نبود و ما بازی بهتری ارائه دادیم.

ویسی در پاسخ به این سؤال که شما سال گذشته سپاهان را با تیم صبا بردید اما امروز بعد از پیروزی خیلی بیشتر خوشحالی کردید اظهار داشت: من سپاهانی هستم. مجید بصیرت، لویانیان و کعبیان پور هم سپاهانی هستند، این برد را به مجید بصیرت تقدیم می‌کنیم و برای او خوشحال بودیم. بصرت ۲۰ سال در سپاهان زحمت کشید و از نوجوانان در این تیم حضور داشت. سپاهان تیم خود اوست متاسفانه او را از این تیم بیرون کردند.

وی تاکید کرد: امروز ما هم قسم شدیم که نبازیم و از این پیروزی خوشحال هستیم و این برد را برای بصیرت کسب کردیم. ۳ امتیاز بسیار شیرینی بود چون آدمهایی که دشمن ما هستند میگویند پیکان لیگ یکی است و امروز نشان دادیم که ما تیم خیلی خوبی هستیم.