به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، عبدالله ويسي در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر سپاهان كه با پيروزي يك بر صفر پيكان همراه بود، اظهار كرد: دو تيم بازي خوب و تاكتيكياي را انجام دادند و ما جنگ ميانه ميدان را در دستور كار داشتيم و موقعيتهاي گل خوبي را به دست آورديم. فكر ميكنم از نظر موقعيت گل، با سپاهان برابر بوديم. ضمن اينكه فكر ميكنم يك گل هم به ثمر رسانديم و داور آن را قبول نكرد و در يك صحنه اگر خوب ميديد، بايد بازيكن سپاهان را اخراج ميكرد و در اين صورت ما سپاهان ۱۰ نفره را راحتتر ميتوانستيم شكست دهيم. البته من به داوران اين بازي خستهنباشيد ميگويم.

وی ادامه داد: ‌ بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و خداوند هم نیز مزد تلاش آنها را داد. این را هم باید بدانیم که امتیاز گرفتن از سپاهان کار هر تیمی نیست.

ویسی درباره اینکه پیکان تنها تیمی است که توانسته سه پیروزی متوالی را کسب کند و اینکه آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر، گفت: متاسفانه رقابت‌های لیگ تعطیل شده است و ما باید استراحت کنیم و دوباره کارمان را آغاز کنیم. من به تیمم اعتقاد دارم و این تیم روز به روز بهتر خواهد شد. امروز مطمئنم که پیکان مدل ۹۱ را در میدان دیدم و امیدوارم این روندمان ادامه‌دار باشد و مطمئن باشید تیمی فنی خواهیم داشت.

سرمربی پیکان درباره مصدومیت‌هایی که بازیکنانش با آن مواجه شدند و دو تعویض از تعویضش را از این بابت انجام داد، گفت: بازیکنان ما اکثرا از لیگ یک و دو به تیم اضافه شده‌اند. آنها جوان هستند و تجربه چنین بدنسازی‌هایی را ندارند. در نیم فصل اول ما با این مساله روبه‌رو خواهیم بود اما مطمئن باشید نیم فصل دوم مصدومیتی نخواهیم داشت و این بازیکنان به شرایط تمرینی ما عادت می‌کنند.

عبدالله ویسی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا و در واکنش به اظهارنظر کرانچار که معتقد بود پیکان از نظر فنی و تاکتیکی ضعیف‌تر از سپاهان عمل کرد، گفت: سپاهان روی ارسال از کناره‌ها خوب کار می‌کند و امروز هم از همین روش استفاده کردند. تفکرات ما هم این بود که اگر از این تیم گلی نخوریم، می‌توانیم آنها را شکست دهیم. بازیکنان هم تلاش کردند و توانستند پیروز شویم. این بازی کاملا تاکتیکی بود. سپاهان هم سابقه نایب قهرمانی در آسیا را دارد و سه سال هم در لیگ ایران قهرمان شده است و باید بهتر از ما کار کند اما معتقدم که آنها امروز بهتر از ما نبودند و تیم ما نسبت به داشته‌هایش بهتر از سپاهان فوتبال بازی کرد.

سرمربی پیکان همچنین درباره شادی زیادش پس از به ثمر رساندن گل پیروزی بخش ایمان مبعلی گفت: این پیروزی با پیروزی که سال گذشته برابر سپاهان کسب کردم متفاوت بود. من، بصیرت، لوینیان و کعبیان پور از سپاهانی‌های قدیم هستیم و سالیان سال در این تیم بازی کردیم. بازیکنان ما این برد را به بصیرت تقدیم کردند و خوشحالی من هم بابت بصیرت بود چرا که او ۲۰ سال برای سپاهان زحمت کشید ولی رفتار خوبی با بصیرت نشد و او را از سپاهان بیرون کردند بنابراین ما هم قسم شدیم که پیروز شویم و این برد را به او تقدیم کنیم.

وي ادامه داد: سه امتياز اين بازي بسيار شيرين بود چراكه بعضي از افراد فكر ميكردند پيكان نتيجه نخواهد گرفت و به ليگ يك سقوط خواهد كرد.