به گزارش افکارنیوز به نقل از ايسنا، حسين فركي، سرمربي فولاد در نشست خبري پس از بازي تيمش برابر راهآهن كه با باخت فولاد همراه بود، توضيح داد: صحبت بعد از شكست سخت است؛ آن هم زماني كه احساس ميكني تيمت ميتوانست پيروزي را با شكست عوض كند و افسوس ميخوري از موقعيتهايي كه از دست دادهاي. در نقطه مقابل نيز روي پاسها اشتباهاتي رخ ميدهد كه ممكن است ببازي.

سرمربی فولاد افزود: این بازی دو نیمه متفاوت دارد. نیمه اول را ما خوب شروع کردیم تا این که گل خوردیم و پس از آن کمی بهتر شدیم و گل مساوی را زدیم. در ادامه هر دو تیم موقعیت داشتند که استفاده نکردند. در نیمه دوم نیز ما با کیفیت بهتری بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم اما تیم حریف به گل دست یافت و هرچه جلو رفتیم با توجه به این که از نظر روحی به هم ریخته بودیم، موفق نشدیم و راه‌آهن هم سعی داشت از گلش محافظت کند.

فرکی در ادامه در رابطه با عملکرد داوری نیز اظهار کرد: خصوصیات من طوری است که اگر درباره داوری صحبت نکنم بهتر است و آن را به کارشناسان واگذار می‌کنم. اگر داور خوب یا بد بود، صحبت کردن دیگر تاثیری ندارد اما امیدوارم نظر کارشناسان درست باشد، دیگر اشتباهات داوری را نبینیم و دیگر شاهد ضایع شدن زحمات تیم‌ها نباشیم.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که «آیا طرفداران فولاد به او اجازه می‌دهند با توجه به این نتایج در این تیم بماند»، گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد اما اگر در این تیم نباشم آن را به فال نیک می‌گیرم و نگران هم نیستم. من و خدای خودم می‌دانیم که تلاشم را کرده‌ام تا تصمیمی را که داشتم، به مرحله اجرا بگذارم اما واقعیت این است که شکست خوب نیست و تماشاگران هم تا حدی ظرفیت دارند اما من با این شرایط آشنا نیستم و در حال تجربه کردنم. همچنین باید به هواداران بگویم که تیم نیاز به فرصت بیشتری دارد اما حوصله کردن یا نکردن تماشاگران دست من نیست.

فركي همچنين درباره موفقيتش در تيم نفت در فصل گذشته گفت: براي نتيجه گرفتن در فوتبال بايد هزينه كنيم. در فوتبالي كه نتيجهگراست، ما زمان نداريم. اين در حالي است كه تيم و من به زمان بيشتري نياز داريم. تيم ما هنوز شرايط تيم بودن را پيدا نكرده است و بعد از گذشت شش هفته نتوانسته به نتايج دلخواه برسد و اميدوارم بهتر شود؛ اگر حوصله هواداران اجازه دهد.