به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، در حالی که خبرنگاران بعد از پایان دیدار تیمهای فوتسال صبای قم و لبنیات ارژن فارس منتظر وحید نعمتاللهی سرمربی این تیم برای پاسخگویی در خصوص عملکرد فنی این تیم بودند، حمید کمالی دستیار وی در کادر فنی ارژن در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص این بازی گفت: طبیعی است که چون ۹ گل در این دیدار خوردیم هم بازی و هم نتیجه آن برای ما به هیچ عنوان باب میل نبود.

وی ادامه داد: ما در نیمه نخست تقریبا آنچه که برای اجرا در زمین مسابقه پیش‌بینی کرده بودیم، انجام دادیم و حتی دو بر یک از صبای قم نیز پیش افتادیم، اما در ادامه بازی اشتباهاتی از تیم ما سر زد که به هیچ عنوان قابل جبران نبود.

مربی تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس افزود: در مجموع باید اعتراف کنم برابر تیم صبای قم نمایش دور از انتظاری داشتیم و در روزی که بسیار بد بودیم نتیجه را واگذار کردیم.

کمالی یاد آور شد: در نیمه دوم اشتباهات بسیار بدی انجام دادیم و مشکلی که در دیدارهای قبلی داشتیم و منجر به شکست ما در مقابل تیم های فوتسال شهرداری ساوه و صنایع گیتی پسند اصفهان شد را در مقابل صبای قم تکرار کردیم.

تیم فوتسال لبنیات ارژن فارس که در دو دیدار قبلی خود از دور رفت چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یک بار در خانه و یک بار هم در خارج از خانه مقابل رقبای خود تن به شکست داده بود، با قبول سومین باخت متوالی برابر تیم فوتسال صبای قم همچنان در انتهای جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باقی ماند.

فوتسالیست‌های شیرازی در نخستین هفته لیگ برتر با قرعه استراحت رو به رو شدند، اما در هفته دوم در خارج از خانه میهمان تیم فوتسال شهرداری ساوه بودند که در پایان ۴۰ دقیقه رقابت با نتیجه پنج بر صفر شکست خوردند.

همچنین شیرازیها در هفته سوم در خانه خود میزبان تیم فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان بودند و در حضور تماشاگران خودی با نتیجه سنگین شش بر یک مغلوب شدند تا در مجموع سه مسابقه ۲۰ بار دروازه آنها به روی حریفان باز شده باشد.