به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، مریم ایراندوست درباره عدم سفر بانوان ملیپوش برای برگزاری اردو در ایتالیا گفت: متاسفانه بودجه تامین نشد. از روز اول در جلسهای که با کفاشیان و شجاعی داشتم گفتم بزرگترین مشکل ما نداشتن بازیهای خارجی است.

وی ادامه داد: از شجاعی خواستم تا پایان شهریور یک یا دو بازی با تیم‌های خارجی در ایران یا خارج از کشور برایمان تدارک ببیند. امیدوارم فدراسیون بودجه لازم را تامین کند. درخواست بازی با اوکراین و تایلند را داده‌ام و با هر کدام که بتوانند هماهنگ کنند بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان همچنین درباره آمادگی تیمش برای حضور در لیگ برتر، عنوان کرد: با سقف بودجه‌ای که باشگاه برایمان در نظر گرفته ۳ بازیکن جذب کردیم. زمرد سلیمانی، محبوبه یوسف‌پور و بهناز طاهرخانی ۳ بازیکنی هستند که جذب کرده‌ایم. امیدوارم امسال مانند سال‌های گذشته که یک حریف قدر بودیم باز هم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم و یکی از ۳ مقام را کسب کنیم.

ایراندوست افزود: مهمترین رقیبمان شهرداری بم است که امسال با قراردادهای خوب بازیکنان ملی زیادی را در اختیار گرفته است. خوشحالم باشگاهی برای بانوان ارزش گذاشته و امیدوارم نتیجه بگیرند. این باشگاه سقف قرارداد ۱۵ میلیون تومان را برای بازیکنان در نظر گرفته در حالی در باشگاه ما ۴ میلیون تومان سقف قرارداد تعداد محدودی از بازیکنان است.