به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، سعید عبدولی درباره عملکردش در المپیک لندن گفت: همچنان عقیده دارم در المپیک در حق من ناداوری شد و باید پیروز آن مسابقه میشدم. کاری نمیتوانستم بکنم؛ تنها خوشحالم که کمکاری نکردم و پشیمان نیستم چون تمام تلاشم را انجام دادم.

وی ادامه داد: چاره‌ای جز قبول آن شکست ندارم. کاری نمی‌توان کرد، زندگی ‌ادامه دارد. این شکست انگیزه‌ام را برای رسیدن به مدال المپیک بیشتر کرد. باید در لندن به مدال می‌رسیدم، اما نشد. المپیک یک مدال به من بدهکار است.

دارنده مدال طلای جهان درباره اظهار نظر مارتینتی مبنی بر اینکه هیچکدام از داوران حاضر در المپیک رای را به وی ندادند عنوان کرد: آنها هم می‌خواهند نظر رئیس‌شان را جلب کنند و جرأت ندارند روی حرف او حرف بزنند تا مبادا جایگاهشان را از دست بدهند.

عبدولی تصریح کرد: در مسابقات بعد جبران می‌کنم. از این به بعد باید طوری تمرین و تلاش کنم که علاوه بر حریفان با افراد کنار و خارج از تشک هم مبارزه کنم. تازه اول راه هستم و جایی برای ناامیدی نیست. در ۲ المپیک دیگر هم می‌توانم شرکت کنم و حتماً جبران می‌کنم.

وی با اشاره به تصمیم محمد بنا برای کنارهگیری از تیم ملی کشتی فرنگی به فارس گفت: از مسئولان فدراسیون کشتی میخواهم بنا را حفظ و کاری کنند این مربی از کشتی نرود. کشتی ما به وجود چنین افراد عاشق و دلسوزی نیاز دارد.