به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، زمانی که بازیکنان دو تیم مشغول گرم کردن بودند تعدادی از نفرات پرسپولیس و استقلال سمت یکدیگر رفته و با هم روبوسی کردند که در این بین حضور مهدوی مهدوی کیا و علی کریمی در جمع استقلالی ها قابل توجه بود.

* دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس ۱۵ دقیقه بدن های خود را گرم کردند و پس از روبوسی با دروازه بان های و مربی دروازه بان های استقلال به رختکن رفتند در این بین شهاب گردان عکسی به یادگاری با مهدی رحمتی گرفت.

* تماشاگران تیم فوتبال استقلال جواد نکونام را با عنوان کاپیتان تیم ملی مورد تشویق قرار دادند.

* گرم کردن بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس دیرتر از استقلالی ها آغاز شد و زودتر از آنها به اتمام رسید.

* ساعت ۱۷:۵۰ مانوئل ژوزه به همراه مترجمش وارد زمین چمن شد و به سمت نیمکت پرسپولیس رفت. تماشاگران تیم فوتبال پرسپولیس استقبالی سرد از مانوئل ژوزه داشتند.

* تماشاگران دو تیم در زمان اعلام اسامی بازیکنان به شدت نفرات مورد نظر خود را تشویق کردند در این بین تشویق مهدوی کیا و علی کریمی از تیم پرسپولیس و جواد نکونام از تیم استقلال جالب توجه بود.

* روی اسکوربرد ورزشگاه نام مانوئل خوزه نقش بسته بود اما گوینده ورزشگاه د او را مانوئویل زوژه خطاب کرد.

* امیر قلعه نویی ۵ دقیقه پیش از آغاز بازی در میان استقبال گرم تماشاگران استقلال وارد ورزشگاه شد و مستقیم به سمت نیمکت پرسپولیس رفت او و دستیارانش با کلیه حاضرین روی نیمکت پرسپولیس دست دادند.

* امیر قلعه نویی پیش از روبوسی با مربیان پرسپولیس به سمت جانبازی که کنار نیکمت پرسپولیس بود رفت و با او روبوسی کرد.

* در پیشاپیش بازیکنان دو تیم بنری با این عنوان " اهر، هریس، ورزقان تسلیت تسلیت " دیده می شد.

* مانوئل ژوزه کاوری به رنگ فسفری به تن کرده بود و کنار زمین تیم خود را هدایت می کرد. بازیکنان پرسپولیس پیش از آغاز بازی در دست های خود عکس پیشکسوتان این تیم که به دیار باقی شتافته اند را در دست داشتند.

* بلندگوهای ورزشگاه در این مدت چندین بار قطع و وصل شد. قطع و وصل شدن بلندگوها در زمان تلاوت قرآن نیز دیده شد.

* تماشاگران استقلال به مانند گذشته خیلی پرشور تیم خود را حمایت می کردند.

* پیش از آغاز بازی در قسمت هایی که تماشاگران مشرف به هم بودند به شدت به طرف مقابل سنگ اندازی می کردند که این کار با شروع مسابقه متوقف شد.

* در دقایق ابتدایی مسابقه کفتری آبی رنگ وارد زمین شد که داور برای بیرون کردن این کبوتر از روی زمین بازی را متوقف کرد. در نهایت حنیف عمران زاده کبوتر آبی رنگ را گرفت و به بیرون از زمین برد.

* بازی با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد.

* در ۲۰ دقیقه ابتدایی این دیدار دو تیم فوتبال تهاجمی را به نمایش گذاشتند که یک بار ضرب سر علی کریمی به تیر دروازه استقلال برخورد کرد.