به گزارش افکار به نقل ازفارس، کاروان پرسپولیس صبح امروز برای برپایی اردویی یک هفته ای و شرکت در تورنمنت ۴ جانبه وارد شهر آنتالیا شد.
حاشیه های این سفر را در زیر می خوانید:

*مهدی شیری و ابراهیم شکوری جزء اولین نفراتی بودند که خود را به فرودگاه امام خمینی رساندند تا آماده سفر شوند.

*با اینکه پرواز سرخپوشان ساعت ۴:۳۰ صبح انجام شد اما در چهره بازیکنان اثری از خواب آلودگی دیده نمی شد و آنها کاملا سرحال در فرودگاه حاضر شده بودند.

*مسافرانی که در فرودگاه بودند به محض مشاهده بازیکنان و مسئولان پرسپولیس درباره وضعیت این تیم سوالاتی را می پرسیدند. آنها می خواستند بدانند پرسپولیس پس از این که در چند هفته نتیجه لازم را نگرفته در چه شرایطی به سر می برد. سرخ پوشان هم از اراده جدی خود برای نتیجه گیری در نیم فصل دوم صحبت می کردند.

*برخی افراد حاضر در فرودگاه سراغ وحید هاشمیان را می گرفتند. این بازیکن برای رسیدگی به امور شخصی و پیگیری کارهایش در آلمان به سر می برد و قرار است در اولین فرصت خود را به این اردو برساند.

*شوخی های دایی در فرودگاه از نکات جالب توجه بود. او با برخی بازیکنان از جمله علیرضا حقیقی به شوخی می پرداخت.

*خلوت بودن هواپیما باعثشده بود برخی بازیکنان پرسپولیس در طول مسیر روی صندلی های هواپیما دراز بکشند و به خواب عمیقی بروند.

*خلوتی فرودگاه شهر آنتالیا توجه همه را جلب کرده است. به جز کاروان پرسپولیس و چند نفر مسافر هیچ فرد دیگری در فرودگاه نبود.
آنتالیا معمولا در تابستان روزهای شلوغی را سپری می کند.

*علی دایی پس از پیاده شدن از هواپیما وقتی چهره خسته بازیکنان را دید به شوخی به آنها گفت همین الان برویم تمرین که این موضوع تعجب و البته خنده برخی بازیکنان و مسئولان را در پی داشت.

*درخت های تزئینی کاج در هتل تیتانیک که محل اقامت پرسپولیسی ها است به دلیل ایام سال نوی میلادی دیده می شود.

*هوای آنتالیا ابری و نسبتا سرد است اما تا این لحظه اثری از باران و برف دیده نمی شود.