به گزارش افکار نیوزبه نقل از مهر، محمد رویانیان که روز پنجشنبه در محل برگزاری مسابقات لیگ دوومیدانی در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا کرده بود ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران گفت: به حکم وظیفه به ورزشگاه آفتاب انقلاب آمدم تا از احسان حدادی که عضو باشگاه پرسپولیس و افتخار ملی ما است، حمایت کنم.
وی افزود: باید به همه رشته‌ها احترام بگذاریم. برخی از ورزش‌ها سرآمد و از فوتبال خیلی بهترند مانند کشتی، شنا، دوومیدانی، سوارکاری و … پرسپولیس اگر باشگاه است باید از همه این ورزش‌ها حمایت کند. فوتبال را هم دوست داریم اما این فوتبالی که ما مشاهده می‌کنیم واقعا فوتبال نیست و همه چیز در آن وجود دارد. من به سمت درست کردن فوتبال می‌روم اما فوتبال کمر مرا خرد کرده است.

مدیر عامل سرخپوشان در خصوص هواداران گفت: آنها برای پیروزی تیم نگرانند و حق هم دارند اما من نگران این هستم که بتوانم باشگاه را بسازم. ما باید باشگاهی بسازیم که همه چیزش مستقل باشد. باید هواداران فرصت بدهند تا بتوانیم در طراز باشگاه‌های بزرگ جهان قدم برداریم. ما هواداران توانمندی داریم که بسیار خوب حمایت می‌کنند. قدر و منزلت پرسپولیس بالاست و اگر پایین بیاید بازیکنان و مربیان مقصرند که باید پاسخگو باشند.

رویانیان در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه ترکیب خوبی در هیات مدیره شکل گرفته است و همه هماهنگ هستند. امیدوارم تا آخر هم همین گونه باشد. با هم نشست‌های متعددی داشتیم و آنها قول حمایت از مدیر عامل را دادند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد هزینه کردن در باشگاه و جایگاه سرخپوشان خاطرنشان کرد: ما هم مانند باشگاه‌های سپاهان، مس و استقلال خرج کرده‌ایم. خوشبختانه نمایندگان سازمان بازرسی در باشگاه پرسپولیس مستقر شده اند و به زودی مشخص می شود که ما هم همچون تیم های دیگر هزینه کرده ایم.

رویانیان خاطرنشان کرد: باید ثابت شود که ما از کدام باشگاه‌ها بیشتر گرفته‌ایم. تیم‌های دیگر سال‌ها بازیکن می‌گرفتند و پرسپولیس این کار را انجام نمی‌داد اما ما این فصل آمدیم و جبران کردیم و می‌بینید چه حاشیه‌هایی درست می‌کنند. تیمی مانند مس کرمان به بازیکنی که ما A تومان پیشنهاد داده بودیم، A + B تومان پیشنهاد داد و این بازیکن را خرید. چرا اتهام می‌زنند؟

وی افزود: جملاتی مانند تیم کهکشانی و بازیکن را از دهان شیر بیرون آوردن، برای سال‌های قبل است. هر زمان بازی داریم گزارشگر می گوید: تقابل بازیکنان میلیاردی در برابر تیم ندارها! این اصلا درست نیست. من که سال‌های قبل نبودم. من فقط چند بازیکن خوب گرفتم و متهم شدم. اشتباهم این بود که گفتم سقف را رعایت نکردم و وزیر ورزش هم همین موضوع را به من اعلام کرد. باور کنید به اندازه سایر باشگاه‌ها پول دادم.

رویانیان در مورد ژوزه گفت: ژوزه با قدرت می‌ماند. او مربی بزرگی است که در ۱۲ سال ۲۳ جام گرفته است. این آمار بسیار خوبی است. این رزومه برای سال قبل است نه ۱۰ سال قبل. ژوزه در سه سال متوالی ۹ قهرمانی آورده یعنی در هر سال ۳ قهرمانی.

مدیر عامل پرسپولیس در ادامه گفت: بعد از بازی با صنعت نفت آبادان با بازیکنانمان تماس گرفتند و آنها را تخریب ذهنی کردند و در میان بازیکنان و مربی تفرقه انداختند. خواهش می‌کنم ما را رها کنند. پرسپولیس مدیر و مسئول دارد و برای مذاکره باید با آنها صحبت کنند نه خود بازیکن. نباید با بازیکن تماس بگیرند که چرا تو در لیست ژوزه نیستی و تو را قبول ندارد. آنقدر در مغز آنها خوانده‌اند که دیگر تمرکز بازی ندارند.

وی ادامه داد: در یکی از بازی‌ها کمک مربی تیم حریف در وسط مسابقه به یکی از بازیکنان ما می‌گوید چرا به پرسپولیس رفتی و به تیم ما نیامدی؟ میدان مسابقه جای چنین حرف‌هایی است؟ با این وضعیت من فوتبال بلد نیستم یا شما که کار غیر حرفه‌ای انجام می‌دهید؟

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مگر بازیکنان شما حرفه‌ای نیستند و چرا به این پیشنهادها فکر می‌کنند، گفت: کجای بازیکنان ما حرفه‌ای است؟ بازیکنان سابق با عشق و علاقه به پرسپولیس می‌آمدند و بازی می‌کردند اما حالا برای یک ریال بیشتر به تیم دیگری می‌روند. کجای این حرفه‌ای گری است؟ من که تازه آمدم، کسانی که سال‌ها قبل بودند چرا این کارها را می‌کنند؟ چرا کسی رسیدگی نمی‌کند؟ در مملکتی که مو را از ماست بیرون می‌کشند، چرا این اتفاق‌ها می‌افتد و کسی پاسخگو نیست؟

رویانیان در ادامه تصریح کرد: کسانی که میلیاردها و تریلیاردها پول مملکت را خوردند میگویند ما نداریم و پرسپولیس داراست و ما را متهم میکنند. اگر بخواهم این مسائل را بازگو کنم باید خیلی از چیزها را بگویم.