به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد بازیکنان تیم ملی که سنشان بالا رفته باید خودشان کنار بروند.

رضا شاهرودی در مورد شرایط تیم ملی گفت: بازیکنانی به تیم ملی دعوت می شوند که اشباع شده اند و انگیزه زیادی ندارند. نمی دانم کی‌روش چه فکری می کند که این بازیکنان را دعوت می کند. این نفرات خودشان باید کنار بروند و راه را برای بازیکنان جوان تر که انگیزه زیادی برای پوشیدن لباس تیم ملی دارند باز کنند. نفرات پا به سن گذاشته شادابی لازم را ندارند.

وی در مورد دعوت از نفرات نیمکت نشین پرسپولیس و برخی نفرات که در باشگاه خود بازی نمی کنند اظهار داشت: ۷ بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند که شاید تنها ۳ نفر آنها به صورت ثابت بازی کنند و بقیه نیمکت نشین هستند. این مساله، هم به تیم ملی و هم به پرسپولیس ضربه می زند. پرسپولیس نمی تواند درست تمرین کند و بسیاری از نفرات خود را در اختیار ندارد. یکسری جوان هم که شایستگی دارند نتوانستند به تیم ملی بروند. باید به جوان ها بهای بیشتری داده شود.

شاهرودی در مورد دیدار روز سه شنبه برابر لبنان تصریح کرد‌: لبنان را نباید دست کم گرفت. من شنیده ام چند بازیکن این تیم لژیونر هستند و با توجه به این که بازی در خانه حریف است کار سختی داریم. فکر می کنم این یکی از سخت ترین بازی های ما در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ است.

ملی پوش سابق فوتبال ایران در مورد عدم مصاحبه بازیکنان با رسانه ها عنوان کرد: کار درستی نیست و من مخالف این کار هستم. رسانه بخشی از فوتبال است و آنها تلاش زیادی برای موفقیت فوتبال می کنند. نباید به رسانه ها بی احترامی شود و من اصلا با این کار موافق نیستم.

شاهرودی در ادامه گفت و گو با فارس در مورد شرایط پرسپولیس گفت‌: پرسپولیس در تعطیلی لیگ فرصت خوبی داشت تا مشکلات خود را رفع کند اما دعوت ۸ بازیکن این تیم به اردوی تیم ملی باعثشد آنها نتوانند از این فرصت بهره خوبی ببرند. پرسپولیس به صورت نصفه و نیمه تمرین می کند و کار آنها سخت است.

وی در مورد انتقاداتی که که از ژوزه می شود و برخی می گویند او باید برکنار شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر نباید این اتفاق بیفتد. اگر ژوزه یکی دو بازی دیگر نتیجه نگرفت آن وقت می توانند او را برکنار کنند و به نوعی با تزریق یک خون تازه به دنبال ایجاد تحول باشند.

شاهرودی در مورد اعتراض علی عسگر به نیمکت نشینی و اخراج او از تیم اصلی گفت: وقتی یک بازیکن نیمکت نشین می شود حتما در تمرینات تلاش نکرده است. من فوتبال علی عسگر را دوست داشتم اما او امسال نتوانسته خوب بازی کند. سرمربی بازیکنانی که تلاش بیشتری می کنند و در تمرینات خوب هستند را به میدان می فرستد. ژوزه با کسی پدرکشتگی ندارد و حتما علی عسگر خوب نبوده که به او بازی نداده است.