نامزد بهترین بازیکن ماه لیگ فرانسه؟

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، سایت فوتبال فرانسه با خاتمه ماه میلادی گذشته اقدام به نظرخواهی از گزینه‌هایی که در این دوره زمانی در سطح لیگ باشگاهی این کشور(لوشامپیونه) عملکرد درخشانی داشتند، کرده است.

بر همین اساس «زلاتان ایبراهیموویچ» مهاجم سوئدی که تابستان سال جاری از تیم آ. ث‌میلان ایتالیا به پاری‌سن‌ژرمن نقل مکان کرد، یکی از ۵ گزینه‌ این منبع رسانه‌ای برای احراز عنوان بهترین بازیکن ماه است.

سایت فوتبال فرانسه در توضیحی به همین منظور نوشت: هر چند پاری‌سن‌ژرمن شروع آهسته‌ای در رقابت‌های لیگ داشت، اما زلاتان از ابتدا خودش را نشان داد. دو گل زده به لورینت که باعثکسب یک امتیاز مهم در لیگ شد، همچنین ۲ گل به لیل که باعثپیروزی ۳ بر یک پاریسی‌ها برای کسب ۳ امتیاز شد، نشان از جایگاه برجسته و قدرت این مهاجم توانمند سوئدی دارد.

سایت مذکور همچنین از میشل باستوس(المپیک لیون)، آلن ترائوره(لورینت)، ویسام بن یدار(تولوز) و آندره پیرگیگناک(المپیک مارسی) به عنوان دیگر نامزدهای عنوان بهترین ستاره ماه نام برده و از خوانندگان خود خواسته در این رای‌گیری با دادن رای به بازیکن شایسته‌تر شرکت کرده تا نفر برتر انتخاب شود.

در حال حاضر در این رای‌گیری گیگناک با کسب ۴۴ درصد آرا از بیشترین شانس برای کسب عنوان بهترین بازیکن ماه برخوردار است.

ایبراهیمویچ نیز ۲۷ درصد آرا را به خود اختصاص داده است. باستوس با ۱۶ درصد در رده سوم است.

بن یدار با ۷ درصد و ترائوره با ۶ درصد در ردههای چهارم و پنجم هستند.