به گزارش افکارنیوزبه نقل از نود این بدترین تعطیلی ممکن برای تراکتور بود. از یکسو دو نتیجه ضعیف پیاپی تیم را با ناکامی به تعطیلی فرستاد و از دیگر سو عدم مدیریت درست، حاشیه‌های معمولی و طبیعی را افزون کرد و به آنها چهره یک بحران بخشید. در این میان مرخصی طولانی مدت و بد موقع تونی هم مزید بر علت شد تا حاشیه‌ها دو چندان شود. مرخصی پرهزینه‌ای که حتی به قهر و فرار تونی تعبیر شد!

تراکتور شاید تنها تیمی در میان ۱۸ تیم لیگ برتری باشد که در این فرصت مناسب، حتی یک بازی دوستانه هم برگزار نکرد. تراکتور تنها تیمی بوده که تمرینات را پس از تعطیلی بلندمدت بدون حضور سرمربی خود آغاز کرد و تا بدین جا هیچ بهره‌برداری درستی از این وقفه اجباری نداشته است. به این فرصت‌سوزی باید انواع و اقسام بی‌نظمی‌ها و اعترافات و رفتارهای غیرحرفه‌ای را هم باید اضافه کرد. از غیبت چند بازیکن تا درگیری با هوادار و هم‌تیمی و… با این حساب نباید نگران آینده تراکتور بود؟ تیمی که در مجموع ۷ هفته ابتدایی خوب نتیجه گرفته و خود را میان مدعیان جا داده است حالا دچار خودزنی شده و این می‌تواند آینده تیم را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. عجیب آن‌که تونی در هفته‌های ابتدایی یکی از دلایل اصلی نمایش دور از انتظار تیم را فرصت کم خود و بازی‌های تدارکاتی اندک تیم خوانده بود. حالا اما او که می‌توانست از تعطیلات استفاده کند و به شناخت بهتری از تیم برسد و چند بازی تدارکاتی برای تراکتور ترتیب دهد کجاست؟ آیا حضور امروز او در پرتغال را می‌توان با دلیل دیروز او تحلیل کرد؟ هر چه هست تونی در ادامه کاری دشوارتر از ابتدای فصل خواهد داشت. بخشی از دشواری‌های افزون شده ریشه در غیبت خود او دارد…

با انفعالي كه تراكتور در اين ۲۰ روز اخير داشته هواداران به شدت نگران شروع مجدد ليگ هستند. به ويژه آنكه بازيهاي دشواري انتظار تراكتور را ميكشد. با اين حساب توني برف تبريز را خواهد ديد؟