به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، آنتونیو کاسانو چندی پیش در معاوضه‌ای که بین ۲ باشگاه میلان و اینترمیلان صورت گرفت، ‌ از روسونری جدا شد و به نرآتزوری پیوست و جیامپائولو پاتزینی نیز به جای او راهی رقیب همشهری شد.

کاسانو هیچ دلیل موجه‌ای برای درخواست خود از سران میلان برای فروش وی نیاورده ولی در گفت‌وگویی از آدریانو گالیانی، ‌ نایب رییس میلان به شدت انتقاد کرده و اعلام کرده قول‌های او همواره در حد حرف باقی مانده‌اند.

در این خصوص فرانکو بارزی در پاسخ به صحبت‌های کاسانو گفت: هیچ گاه در مورد حرف‌های کاسانو نظری نمی‌دهم ولی در برخی شرایط احساس می‌کنم او باید کمتر حرف بزند و بیشتر روی فوتبالش تمرکز کند.

کاسانو تنها یکی از بازیکنان خوبی است که در فصل نقل و انتقالات تابستانی میلان را ترک کرده است ولی بارزی به تیم جوان روسونری اعتماد دارد.

وی در این مورد گفت: امیدوارم دی سیلیو مدت زیادی در میلان بماند. نایجل دی یونگ هم علاوه بر شخصیت بالایی که دارد، از نظر تکنیکی نیز در سطح خوبی قرار دارد. خط حمله بسیار جوانی داریم که امیدوارم عملکرد خوبی در طول فصل از خود نشان دهند. پس از آنکه بازیکنان بزرگ بسیاری در تابستان تیم ما را ترک کردند، شروع دوباره برای ما بسیار سخت است ولی بدون شک تیم ما در این فصل برای موفقیت خواهد جنگید.