کی‌روش با سرمربی استرالیا چه گفت؟

به گزارش افکارنیوزبه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، تمرین تیم ملی روز گذشته برگزار شد. در این تمرین پس از گرم کردن بازیکنان توسط مربی بدنساز تیم ملی، برنامه های تاکتیکی کارلوس کی‌روش سرمربی تیم کشورمان مرور شد و در هر بخش کی‌روش به همراه دستیارانش موارد را به بازیکنان گوشزد می کرد. سه دروازه بان هم تمرینات اختصاصی خود را زیرنظر دن گاسپار انجام دادند.

در بخش پایانی این تمرین، کی‌روش بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد و به مدت ۱۵ دقیقه در نیمی از زمین فوتبال بازی کردند.

در حاشیه تمرین

* تیم ملی فوتبال استرالیا که روز سه شنبه در امان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی، با اردن دیدار دارد و روز جمعه وارد امان شده، پس از تمرین تیم ایران در همین ورزشگاه تمرین داشت. بازیکنان و مربیان این تیم که دقایقی زودتر به محل تمرین آمده بودند، به تماشای تمرین تیم ملی ایران مشغول شدند.

* کی‌روش که متوجه حضور تیم استرالیا شده بود، به سمت «هولگر اوسیک» سرمربی آلمانی این تیم آمد و با وی به گرمی احوالپرسی کرد. آنها همچنین دقایقی با یکدیگر گفت و گو کردند.

* سرپرست شبکه فاکس اسپورت استرالیا که به همراه این تیم به اردن آمده است، به اعضای هیئت ایرانی می گفت که هنگام قرعه کشی مسابقات مقدماتی جام جهانی علاقه داشت استرالیا با ایران همگروه شود زیرا وی بسیار علاقه مند است ورزشگاه آزادی را از نزدیک ببیند. وی می گفت توصیف این ورزشگاه را از هری کیول و سایر بازیکنان کشورش که سال ۱۹۹۷ با ایران در آزادی بازی کردند، بسیار شنیده است.

*در پایان تمرین، یکی از شبکه های تلویزیونی استرالیا و نیز شبکه ورزشی اردن با کی‌روش مصاحبه کردند.

* شمار زیادی خبرنگار و تصویربردار و عکاس از رسانه های استرالیا و اردن برای پوشش تمرین تیم استرالیا به محل تمرین آمده بودند.

تیم ملی فوتبال ایران ساعت۱۰:۳۰صبح روز یکشنبه به وقت محلی(۱۲ به وقت ایران)، امان را به مقصد بیروت ترک می کند و ساعت ۳۰/۱۱(یک ساعت بعد) وارد پایتخت لبنان می شود.

اولین جلسه تمرین تیم کشورمان ساعت ۱۷ یکشنبه در بیروت برگزار خواهد شد. تمرین در زمین اصلی نیز ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه انجام می شود. تیم ملی ایران در هتل السفیر بیروت اقامت خواهد داشت.

دیدار تیم های ملی لبنان و ایران در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴، روز سه شنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۷ به وقت محلی (۱۸:۳۰به وقت ایران) برگزار خواهد شد.