فتح الله زاده: پاپم تا مچ درخاک کمپ فرو می رفت

به گزارش افکارنیوزبه نقل از قدس آنلاین، علی فتح الله زاده پس از حضور سرزده در کمپ باشگاه استقلال(مرحوم ناصرحجازی) با خبرنگار قدس آنلاین رو به رو شد و پرامون روند ساخت این کمپ توضیحاتی داد. فتح الله زاده که بدون آگاهی مسئولان به کمپ رفته حین بازدید از روند ساخت سکوها جملات ماندگاری را به زبان آورد: «می دانید این جا روزگاری پر از خاک بود.

وقتی به کمپ می آمدم پایم تا مچ درخاک فرومی رفت. اما به لطف خدا و پیگیری مسئولان باشگاه استقلال توانستیم فاز اول کمپ را با موفقیت تکمیل کنیم و حالا در مراحل بعدی هستیم.» از حاجی فتح الله زاده پرسیدیم علت حضور سرزده تان در کمپ چیست که او گفت: «آمدم تا ببینم وضعیت ساخت سکوها به چه شکلی پیش رفته است. چند ماه دیگر براندگی ها آغاز می شود و من نگران جایگاه هوادارانی هستم که وارد کمپ می شوند و می خواهند تمرینات ما را از نزدیک نگاه کنند.

باید تا زمستان جای آن ها را درست کنیم. خدا راشکر الان یم زمین تمرین صاف و یکدست داریم و می توانیم با خیال راحت این جا تمرین کنیم. رختکن و دیگر چیزها هم هست اما کمپ باید به شکلی که شایسته باشگاه استقلال است کامل بشود و من با قدرت پای کار هستم. فتح الله زاده درحالی که داشت از کمپ خارج می شد و پیدا بود منظورش شخص خاصی است این جملات را گفت و رفت: بعضی ها الان چشم دیدن این کمپ را ندارند و جالب است که خودشان را استقلالی هم جا می زنند. منظورم همان هایی است که مدام گفتند کمپ معارض دارد و حتی یک تکه سنگ از این جا را هم جا به جا نکردند.