به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و داماش در کمپ اختصاصی استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد و با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. گل استقلال را امین منوچهری در دقیقه ۱۸ به ثمر رساند. در دقیقه ۷۰ افشین چاووشی برای داماش گلزنی کرد.

* برای تماشای این بازی نزدیک ۶۰۰ نفر در کمپ اختصاصی استقلال حضور پیدا کردند. از جمله افرادی که برای تماشای این بازی در کمپ حضور پیدا کرده بودند می توان به علی امیری معاون ورزشی استقلال و مهدی فنونی زاده پیشکسوت آبی پوشان اشاره کرد.

* میلاد میداودی به طور جداگانه به هنگام بازی به تمرین پرداخت.

* امین منوچهری قبل از شروع بازی از سوی هواداران استقلال تشویق شد.

* سیاوش اکبرپور بعد از ۸ روز غیبت از امروز استارت تمرین خود را زد. او برای دقایقی با دکتر نوروزی در مورد وضعیت خود صحبت کرد.

* کیانوش رحمتی که رباط پای خود را تحت عمل جراحی قرار داده برای تماشای این بازی در کمپ حضور پیدا کرده بود. این بازیکن از سوی هواداران استقلال تشویق شد. آنها لقب «کیانوش با تعصب» به وی داده بودند.

* مسئولان کمپ عکس بازیکنان استقلال را به طور جداگانه در مکان های مختلف کمپ نصب کرده بودند.

* در کمپ استقلال به جای نیمکت برای بازیکنان نیمکت نشین دو تیم صندلی گذاشته بودند.

* فابیو جانواریو غایب استقلال در این مسابقه بود.

* برای تیم استقلال لیام ردی، حنیف عمران زاده، امیر حسین صادقی، میثم حسینی، محمد انصاری، فریدون زندی، ساموئل، توزی، امین منوچهری، آرش برهانی و میثم بائو به میدان رفتند. در نیمه دوم نیز میلاد میداودی، مهدی اسلامی، آرمن طهماسبی برای استقلال به میدان رفتند.