کاکا به لیگ ترکیه می‌رود

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، ژوزه مورینیو سرمربی رئال مادرید در فصل نقل و انتقالات اعلام کرد نیازی به هافبک برزیلی این تیم ندارد و این بازیکن می‌تواند سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

هیچ تیمی در تابستان برای جذب کاکا اقدام نکرد. این بازیکن نیز اعلام کرد برای رسیدن به جایگاه خود در تیم به شدت تلاش خواهد کرد ولی تاکنون در هیچ دیداری برای رئال به میدان نرفته است.

نوری شاهین که فصل پیش در رئال مادرید بازی‌های کمی انجام داد و در این فصل به شکل قرضی راهی لیورپول شد در گفت‌وگویی اعلام کرده مقصد بعدی کاکا را می‌داند.

شاهین در این رابطه گفت: می‌دانم که او از یک باشگاه ترکیه‌ای پیشنهادی دریافت کرده بود و می‌دانم که او در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی به این تیم خواهد رفت ولی نمی‌توانم نام این تیم را بگویم.

شاهین در مورد شرایط خود نیز گفت: پس از ۳ دیداری که با مورینیو داشتم، در نهایت تصمیم گرفتم رئال را ترک کنم. میخواستم به تیمی بروم که پیشینه تاریخی خوبی داشته باشد. به خاطر بازیکنی مانند استیون جرارد تصمیم گرفتم به لیگ انگلیس و باشگاه لیورپول بیایم. پیش از این برای تیمهای بزرگی در آلمان و اسپانیا بازی کردهام و اکنون نیز برای بهترین تیم انگلیس به میدان میروم.