مذاکره رویانیان با مدیرعامل صبای قم

به گزارش افکارنیوزمجتبی رمضان‌بیگی، مدیرعامل باشگاه صبای قم در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت یحیی گل‌محمدی تصریح کرد: گل‌محمدی باز هم از ما درخواست کرد تا اجازه بدهیم به خاطر مشکلات جسمانی و کمک به سلامتی‌اش از صبا جدا شود. واقعیت این است که اگر جدایی از صبا به وضعیت سلامت ایشان کمک کند ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

وی افزود: اگرچه با رفتن گل‌محمدی ما هم با چالش مواجه می‌شویم ولی به هر حال این مسئله را در اختیار ایشان قرار داده‌ایم. قرار است فردا جلسه‌ دیگری را برگزار کنیم تا قطع همکاری سرمربی را نهایی کنیم.

مدیرعامل باشگاه صبا با تاکید بر اینکه باشگاه پرسپولیس هم گل‌محمدی را می‌خواهد، ادامه داد: من با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم صحبت کردم. رویانیان با جدایی گل‌محمدی از صبا منطقی برخورد کرد و گفت تا زمانی که با باشگاه شما قرارداد دارد ما با او مذاکره نمی‌کنیم ولی اگر از صبا جدا شد با رضایت از او دعوت به همکاری می‌کنیم.

رمضان‌بیگی خاطرنشان کرد: باشگاه صبا هم این آمادگی را دارد که ابتدا به سلامتی گل‌محمدی کمک کند و بعد از آن به پرسپولیس تا از این چالش بیرون بیاید.

وی درباره جانشین گلمحمدی در تیم صبا هم گفت: دو، سه مربی مدنظر ما بودند که با مشورت یحیی سر یکی از آنها به جمعبندی رسیدهایم. تا چند روز آینده مذاکره با گزینه مورد نظر را نهایی میکنیم. جا دارد از تمام زحماتی که گلمحمدی برای تیم ما کشیده است، تشکر کنم.